Neem aan 2,5 uur heen en 2,5 uur terug? Of woon je in het buitenland?
Veel plezier, man!
Heb je wel je Squale om? Dan komt het helemaal goed!
Squale inderdaad om, dus dat zit helemaal snor!
Dat gelukkig wel
Je bent nog jong, man! Op jouw leeftijd trok ik wel eens een dag door!
Raad ik je niet aan, maar je bent nog jong. Had ik dat al gezegd, dat je nog jong bent?
Ik overleef het wel. Zit maar een beetje te zeiken…
Donderdag (weer) een whiskyproeverij op de planning. Dat ligt op fietsafstand. Daar ook heel veel zin aan
Ah, daar kan KGIGO ook het nodige over vertellen! Aan mij niet zo besteed.
Ziet er chique uit. Jij kan je eigen proeverij houden!
Heb wel een paar soorten staan om te vergelijken.
Lekker hoor. Ik lus ook wel graag wat. Zo’n proeverij doen we eens in de zoveel tijd met ons vriendengroepie van 6. Vrij veel slijterijen bij ons in de buurt houden van die kleinschalige proeverijtjes.
De laatste keer kregen we 7/8 glaasjes en daarna was het “vrij-proeven”. Hield in dat je kon pakken wat je wilde
Doe je voorzichtig …
Ik hoop voor hem dat z’n vrouw er niet was.
En voor haar.
Die moest op huis passen
Zodat jullie niet alles meenamen, inclusief zijn horlogecollectie?
Wat een tuig ook, he, jij en je vrienden?!
Ja en daarna nog de stad in
Thnx man, ja is idd de 41 mm. Is qua maat toch wel op het randje voor mij hoor.
Inderdaad heel gaaf ook die!
Niet alleen bij jou hoor , denk dat alleen KGIGO nog een extra potje heeft.
Zo, dat is wel ff wat sneller als waar jij je mm besteld hebt. Lekker man, ff geduld en dan istie er
Altijd goed toch? Ken de band niet maar ga zelf ook regelmatig naar een concert. Heel veel plezier in iedergeval. Toevallig zaterdag naar Snow Patrol
Even wat anders!
Ik wil even opnieuw de liefde verklaren aan mijn Squale Matic …
Tjonge jonge, wat een lekker klokkie is dit toch én hij loopt echt als een tierelier!
Zoals een aantal van jullie wel weet ben ik nogal een nerd als het op ‘tijdsafwijking’ aankomt. Omdat ik maar één horloge draag kan ik dagelijks de afwijking volgen en dat doe ik dus ook. Het resultaat is voor deze simpele SW200-1 best wel oké [understatement]. Ik meet in deze tweede reeks een afwijking van +0,2 seconden p/dag. Sow!
In deze meetreeks van 37 dagen loopt 'ie slechts 6,4 seconden voor. Betekent dat als er geen winter-/zomertijdwissel zou zijn, waarbij het uurwerk even moet hacken (lees: stoppen), deze Matic maar iets meer dan een minuut gaat voorlopen in een jaar tijd tijd!
Zo heb ik ze niet veel eerder gehad. Deze loopt echt snaarstrak. Niks METAS of COSC, gewoon een Squale met een doorsnee Sellita uurwerkje. Hoe leuk is dat.
Ik draag mijn horloge(s) alleen in de avonden en weekenden. Wissel natuurlijk wel eens af dus kan met geen mogelijkheid zeggen hoe ze lopen
… alsof nerds geen feestje kunnen bouwen!