Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Ik zeg altijd, passen passen en nog eens passen. Een foto zegt ook niet alles. Ik heb zo’n monster gepast en voelde geen klik, maar dat ben ik en niet jij :wink:

1 like

Nergens voor nodig! Ook gehad en hartstikke leuke horloges, die prima dragen en leuke onderscheidende looks, natuurlijk!

2 likes

En waarom is hij weg dan? :sweat_smile:

1 like

Jij bent okay Fred :wink::coffee:

2 likes

Ik zat op een gegeven moment op 22 horloges, na m’n Seikofase. Ik ging terug naar 10. Maar jij hebt toch ook je GMT niet weggedaan omdat het een slecht horloge was?

3 likes

Leve de koningin hiephiephoeraa :tada::tada::tada::clap::wave::wave::laughing:

Ik heb ook nog serieus naar een Longdinges gekeken en d8 echt dat ik er een ging kopen, tot het moment dat ik vond dat de lugs van die lompe hoeken hebben . Toen was het over. En dat na langere tijd hè . Tsja,
Toen heb ik nog de Zulu titanium 39mm gepast en die is erg mooi! Wie weet ooit

2 likes

Aaah duidelijk.

Nee, helemaal niet zelfs. Eigenlijk alleen maar omdat ik 2x een 1545 had, ondanks dat ze niet hetzelfde zijn.

Tegelijkertijd maakte ik daardoor wat extra fondsen vrij voor de MM. :grimacing::joy:

2 likes

Die Marina is ook groen als die m binnen krijgt, zooooo laaaaaaang onderweg geweest hè :laughing:
Hij ken gelijk geserviced worden :rofl::rofl::rofl::shark::smiley_cat:

3 likes

Maar wel chiquer

8 likes

Oh oh :joy::sweat_smile:

2 likes

Heel chique. Heb ik ook al aangeraden

5 likes

Te chique!

Voor mij.

3 likes

Een maat van mij, die zelf niet veel verstand heeft van horloges, noemt het ook telkens een dress watch. Grappig als je je bedenkt dat het een field watch is :sweat_smile:

1 like

Poeh, de stalen band is toch wel lekker hoor … :heart_eyes:

16 likes

Het past gewoon niet bij mij…

2 likes

Oh nee bedoelde het ook niet als een verwijt of iets. Juist fijn dat je dat van jezelf weet scheelt weer tijd en geld :smile:

2 likes

Zo zag ik het ook niet, hoor. :sweat_smile:

2 likes

Welnee!
Past prima bij je huispak Kleine, alles groen … :joy:

3 likes

Dat eerste zeker! Ik begon zo’n 30 jaar geleden met een duiker en draag anno nu nog steeds verreweg het liefst duikers. :person_shrugging:
Dat tweede, toch niet zo. Ik heb in die tijd toch behoorlijk wat geld uitgegeven aan horloges en ben bang dat dit, op korte termijn, nog niet ophoudt. :face_with_diagonal_mouth: :grin:

3 likes