Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Nou de 1521 Hong Kong editie staat heel hoog op mijn lijstje… Zo hoog dat ik op het punt sta hem een keer te kopen van diegene. Zou erg mooi bij het trio staan (dan een kwartet, maar er moet er dan wel 1 weg van mij). Zit te praten met iemand uit Singapore vind alleen het verzenden een beetje link.
Plaatje voor het idee

Een wat oudere stijl 1521 met een pip op de bezel op 12. Jammergenoeg niet de Squale engraving op de linkerzijkant in de kast.

12 likes

Dus toch een trio! :grimacing:

Hoezo?

Spullen van Oompie Ali gaan ook via Singapore! :joy:

Nee, ik snap het. Gaat zeker via een particulier…

2 likes

Nou ik ken mezelf en ik denk dat het dan toch een kwartet blijft :rofl:

Via particulier inderdaad en het meest waardevolle dat ik ooit via Ali heb gekocht moet niet meer hebben gekost dan een paar tientjes.

1 like

Wow, dank jullie wel, lieve Squalekroegvrienden! :blush:
En goedemiddag! Lekker schandalig lang uitgeslapen, gebruncht, mooie en lieve cadeaus uitgepakt, van vrouw en kinderen, even een paar boodschapjes gedaan, zodat de paar mensen die vanmiddag komen (ik vier het verder niet) ook wat te knabbelen en drinken hebben en nu nĆ©t aan m’n eerste biertje! Cheers, Squalegekkies! :beers:

Oh en nog steeds dit, voor mij, speciale horloge om. Morgen weer een Squale! :wink:

12 likes

Proost, Ed! :beers: (ookal sta ik nu in de sportschool :joy:)
Veel plezier dit weekend met visite

2 likes

Thanks, man enne, rustig aan he!
Press Arnold GIFs | Tenor

Ik neem er zo ook nog wel eentje op jouw gezondheid! :stuck_out_tongue_winking_eye: :beer:

3 likes

Potverdorie zeg ben ik weer gefilmd zonder dat ik het door had :crazy_face:
Moet je zeker doen. Ik neem zo een eiwitshake :nauseated_face: op m’n gezondheid. Vanavond haal ik nog wel een biertjes in

2 likes

Erg mooi model. Zo’n sunburst heeft altijd iets speciaals. :star_struck: Erg gelimiteerd deze editie?

2 likes

100 uitgebracht voor de markt van Hong Kong. Dus redelijk zeldzaam (denk ik). Ik vind hem echt super gaaf en helemaal omdat deze kleur groen, voor zo ver ik weet, niet in een andere Squale voor komt

2 likes

Ook mooi voor de liefhebber:

4 likes

Misschien iets voor @junior ?

2 likes

Hahahaha, ik denk dat het junior niet zoveel uitmaakt. Hij heeft nu eigenlijk dezelfde, maar dan niet van DW Thalassa. :sweat_smile:

2 likes

Grappie toch

2 likes

Deze staat al twee jaar te koop. :sunglasses:
Zal met de prijs te maken hebben denk ik. De verkoper dacht een winstpakkertje te hebben. Maar ja, Squale. Ze zijn tussendoor voor een flink stukkie minder van eigenaar gewisseld, waaronder mijnes.

:arrow_down:

Sterker nog, ik heb nu mƩƩr. Namelijk ook een datumvenstertje! :joy:

Maar de Thalasse blijft een prachtige Matic. Dat weet @Kleine_gup_in_grote_oceaan als geen ander. Ik heb zelf wel een lichte voorkeur voor de Satin Black uitvoering, terwijl ik voorheen ook op zoek was naar de glimmende blauwe. Het kan verkeren.

Mooi toch …

Dat gaat prima samen hoor! :sunglasses:

giphy

10 likes

Denk dat ik dan wel raar wordt aangekeken… Ach dat gebeurt nu ook al. Hoef ik weinig voor te doen :joy:

4 likes

Effe lunch, dan richting TOTO. Lekker al die bijzondere Squales.

15 likes

Ik ben er net weg

2 likes

Tof! veel plezier daar

1 like

Proost op je verjaardag vanuit Amsterdam Ziggodome @TagEd

P.s. hij is binnen hoor :sunglasses:

14 likes

Koen, opsturen moet toch prima verzekerd en met PayPal? Kunnen

1 like