Nou de 1521 Hong Kong editie staat heel hoog op mijn lijstje⦠Zo hoog dat ik op het punt sta hem een keer te kopen van diegene. Zou erg mooi bij het trio staan (dan een kwartet, maar er moet er dan wel 1 weg van mij). Zit te praten met iemand uit Singapore vind alleen het verzenden een beetje link.
Plaatje voor het idee
Potverdorie zeg ben ik weer gefilmd zonder dat ik het door had
Moet je zeker doen. Ik neem zo een eiwitshake op mān gezondheid. Vanavond haal ik nog wel een biertjes in
100 uitgebracht voor de markt van Hong Kong. Dus redelijk zeldzaam (denk ik). Ik vind hem echt super gaaf en helemaal omdat deze kleur groen, voor zo ver ik weet, niet in een andere Squale voor komt
Deze staat al twee jaar te koop.
Zal met de prijs te maken hebben denk ik. De verkoper dacht een winstpakkertje te hebben. Maar ja, Squale. Ze zijn tussendoor voor een flink stukkie minder van eigenaar gewisseld, waaronder mijnes.
Maar de Thalasse blijft een prachtige Matic. Dat weet @Kleine_gup_in_grote_oceaan als geen ander. Ik heb zelf wel een lichte voorkeur voor de Satin Black uitvoering, terwijl ik voorheen ook op zoek was naar de glimmende blauwe. Het kan verkeren.