Nee hoor! Ik zou niet durven.
Ik ben ook fan van Omega, dat weet je toch.
Gelukkig!
En toch alweer zo lang (bijna) alleen maar een Squale om de pols! Blijven ook super fijne horloges, natuurlijk!
Wat grappig joh. Merchandise op Ali.
Laat maar even weten of de maatvoering een beetje klopt als je hem hebt ontvangen, dan bestel ik er ook een.
Klopt. Met een klein uitstapje naar een Citizen āTsuki Yumiā zit ik alweer paar jaar aan de Squales, afgewisseld door Seiko Astrons. Automaat, quartz, automaat, quar⦠etc. ik draai in rondjes.
PS Nu quartz weer aan de beurt is, komt de Seiko Astron SSH003 in beeld. Die staat al een paar jaar op mijn wensenlijstje. Maar voorlopig nog niet hoor! Ik heb nu nog veel te veel plezier met de 1521MM. Ik ga proberen er de zomer āmee door te komenā, wie weet gaat dat lukken ā¦
Ja, dat is dan wel weer grappig. Dat verschillende mensen toch verschillend naar horloges kijken. Ik begrijp dat het heel praktisch is, mooi in elkaar zit en de charme van het merk Seiko. Maar ik zou er geen seconde over nadenken om daar een van mān Squales voor op te offeren.
Mooi, dan kun je ons vast wel vertellen of de maten een beetje kloppen? (Wanneer je bijvoorbeeld een wielrenshirt uit Italiƫ koopt heb je namelijk iets van 3 maten groter nodig. En de gemiddelde Chinees is, dacht ik, ook aan de wat kleinere kant. )
Hij is echt gaaf!
Great mindsā¦
Het went!
Ik heb al drie keer eerder een Squale weggedaan voor een Astron. Waarom? Omdat het héle fraaie horloges zijn. Vind ik. Technische hoogstandjes met een ongekende afwerking, voor de prijsklasse. En praktisch? Zeker, maar daar gaat het mij niet per se om. Als praktisch een overweging zou zijn zou ik nooit meer een 1521 of Matic kopen want die vind ik totaal niet praktisch! Ik loop nu - omdat mijnes +6,5s/dag loopt (⦠waar ik mij overigens flink aan irriteer!) - om de twee weken met de onhandige kroon te kløten, om het ding weer een beetje op tijd te zetten enzo. Allemaal gedoe. Had ik overigens niet met de Matic, die liep snaarstrak. Maar dat terzijde.
Jij zou er ook geen seconde over nadenken om een Squale op te offeren voor een Speedmaster maar wél voor een oude Seamaster ⦠en zo hebben we allemaal een (horloge)tik.
@Tech-neut, waarom plaats jij vaak schermafdrukjes ipv. de ānormaleā afbeeldingen? Het batterijpercentage, het bereik van je telefoon en ditmaal de bestandsgegevens (onderaan) leidt een beetje af.
Dat is ie 100%! Ik weet ook vrij zeker dat de Militare door mij nooit meer gedragen gaat worden (ik zou hem niet missen in ieder geval) met deze om de pols en de Master nog in de doos

Ik weet ook vrij zeker dat de Militare door mij nooit meer gedragen gaat worden (ik zou hem niet missen in ieder geval)
Ik kan het niet meer bijhouden met wat er allemaal gebeurt hier in de kroeg, maar was er onlangs niet juist iemand op zoek naar een coole 1521?
@junior kassa 3!

Ik weet ook vrij zeker dat de Militaire door mij nooit meer gedragen gaat worden
FTFY ⦠want de Militare zonder āiā is de Marina Militare, die o.a. ik heb.
Jij hebt er een extra āiā bij.

@junior kassa 3!
Present!

maar was er onlangs niet juist iemand op zoek naar een coole 1521?
Yep, dat is @sanderg80. De Militaire stond zelfs in zijn voorkeurslijstje. Dus Ć»h, @Vrieskou make this man an offer he canāt refuse ā¦

FTFY ⦠want de Militare zonder āiā is de Marina Militare, die o.a. ik heb.
Jij hebt er een extra āiā bij.
Och doe ik het alsnog fout en ik was zo goed bezig

was er onlangs niet juist iemand op zoek naar een coole 1521?
@junior kassa 3!
Die is nog in zijn nopjes met zijn Ʃchte Militare

Yep, dat is @sanderg80. De Militaire stond zelfs in zijn voorkeurslijstje. Dus Ć»h, @Vrieskou make this man an offer he canāt refuse ā¦
Die heeft ie al lang gehad want zo ben ik

Die heeft ie al lang gehad
want zo ben ik
L besteld en valt als een L
What can I sayā¦
met mān

Seamaster
Dat kun je soms zomaar hebben, he?!
Aan de andere kant, bij Squale heeft 't bij mij even moeten āgroeienā. Ik was me al langer bewust van het merk en de 1521, vooral. Maar, op de een of andere manier stond ie nog niet direct op mān shortlist. Maar uiteindelijk merkte ik dat ik er toch steeds meer naar aan 't kijken was en toen deed zich een kans voor en sloeg ik toe!