Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Mooi! Mijn vader heeft een tijdje als hobby Kreidlers hersteld. Een beige Florett uit 1970 (zoiets) en een Eitank. Heerlijke apparaten!

Zelf was mijn brommer verleden een Derbi Senda, daarna overgestapt op de motoren. Chronologisch een Yamaha XT660X, Aprilia Dorsoduro en ten slotte een KTM 500 EXC. Die laatste was echt geweldig.

1 like

Leuk te horen man! En nu geen motor meer?

1 like

Nee, verkocht na de corona tijd omdat ik dankzij werk weer ver weg kwam te zitten, de markt goed aangetrokken was + de geboorte van toen onze dochter, en recent de tweede dochter… te weinig tijd in het motorrijden.

Laatste tijd kriebelt het wel, maar mijn motor groepje van toen rijdt tegenwoordig zware scooters (ja, het bestaat… geen grap)!

Dat weerhoudt mij nog! Ik heb net m’n pa (digibeet) een berichtje gestuurd voor wat beeldmateriaal “van z’n oude rommel toen” :joy:
Dat zal wel weer 2 dagen duren voor een reactie.

Die van mij:

Ps: om het ontopic te houden

Met m’n pa de tour gevolgd met deze blauwe knaap, in 2018 volgens mij.

14 likes

minion_like

2 likes

Doorgaans 42.

Nee, eigenlijk nog niet. Ik wil eerst een paar keer, verschillende modellen huren voor een dagje en er zo achterkomen wat ik fijn vind.

:rofl::rofl:

Sorry, @junior dat ik weer eens iets aanwakker. :rofl:

Bij deze!

13 likes

Ben je lekker met je lampje(s) aan het spelen of lijkt het maar zo? :wink:
Wel toffe foto’s!

Over off topic gesproken, zal ik …

Ik heb altijd de neiging om bij mijn horloge(merk) allerlei leuke goodies te kopen/krijgen! Ben ook al tijden op zoek naar (een) gimmick(s) van Squale, maar die zijn er niet zo van. Ik kan in ieder geval helemaal niks vinden. Van Marina Militare daarentegen is genoeg te koop! Ze voeren het merk ook voor kleding enzo. De Italiaanse marine melkt de naam lekker uit zullen we maar zeggen. Zo ook dit kekke mesje! :star_struck:

Wat ik ermee moet? Helmaal niks natuurlijk. Dit soort spullenboel is puur voor de heb. :joy:

Logo past goed bij de wijzerplaatopdruk … :sunglasses:

Is niet erg toch. Als het maar niet de overhand neemt …

Het zou me trouwens verbazen als er geen topic over motor(rijden) is in de off topic rubriek. Dan is dan wel even pech voor onze @tech-neut, die daar pas over 140 dagen kan meedoen (als hij elke dag even langskomt op HF) maar dat is natuurlijk wel dé plek om inspiratie op te doen en kledingadviezen te krijgen denk ik. Of op een motorforum. :sunglasses:

4 likes

Ik heb een nieuw lampje, magnetisch. Dus die plak ik nu rustig aan m’n hoesje. Verder een macrolensje gekocht die ik middels een mount aan m’n telefoon lens schroef.

Het resultaat mag er wel wezen, vind ik dan.

Dat is wel leuk. Ik zag laatst een paar belt weight ads van Squale op EBay. Misschien staan ze er nog.

Zelf zie ik niet direct de link met Squale, op basis van gimmicks van

Ja, Squale produceert voor hen. Maar dan zou een Squale gimmick leuker zijn, vind ik. Als je het al kan vinden.

Dat is er en daar heb ik me al voorzichtig aangekondigd. :rofl:

2 likes

Dat is dus niet te vinden! Of ik zoek niet goed … :see_no_evil:
Verder stuur ik je zo even een PB, over je nieuwe ‘fotogear’. Wil ik meer van weten. :wink:

1 like

Ik heb een Squale pet en een Squale bandenwisseltool. Verder ook niks, hoor. Zou wel leuk zijn, als ze daar wat meer mee zouden doen.

3 likes

Die heb ik ook gehad bij de Thalassa, met een leuk hoesje! Omdat 'ie daar bij zat heb ik hem meegestuurd naar @Harmjan, toen hij mijn Thalassa overnam. Hoorde erbij vond ik. Overigens nog ongebruikt in 't plastic want ik heb ook een 6767F liggen.

Moet eens kijken of die dingen los te koop zijn, toch wel leuk om te hebben! :sunglasses:

Overigens in ons ‘favoriete’ Chinese winkeltje zijn t-shirts te koop voor een tientje, met het Squale logo op de borst. Enne ene ‘DakeReDesign’ verkoopt op RedBubble van alles en nog wat met het Squale logo: Klik.

Een leuk kleed voor 't strand ofzo ... 😂

En natuurlijk een schoudertas om het kleed mee te nemen.

Niet gek!

:beers:

Maar het zou toch ook leuk zijn als het bij Squale zelf vandaan komt! Vind ik.

9 likes

:white_check_mark:Check! Meteen een besteld. O.k., en ook nog maar een bandje erbij. :blush:

image

6 likes

lol

3 likes

13 likes

Toch nog maar even van aan 't genieten?

3 likes

Zekers. :ok_hand:

3 likes

Deze is ook wel grappig, trouwens en so true!:smile:

6 likes

“Nu kopen” dan maar … :joy:
Lekker man!

w=550

Ik had het er een half uurtje geleden met @Kleine_gup_in_grote_oceaan nog over. We zorgen er met elkaar wel voor dat het geld blijft rollen, o.a. bij Ali. Ik heb een fotodingetje in de winkelmand door zijn feedback, jij bent nu t-shirts (en bandjes) aan het inkopen en zo blijven we lekker bezig. :sunglasses:

3 likes

Ik heb hem al in de kast hangen :ok_hand:t2:

5 likes

Echt waar? Ik wist, tot gisteren, niet dat ze bestonden. Maar, dit wil toch iedere Squaleliefhebber hebben?! Volgens mij loopt straks de hele kroeg in zo’n shirt! :grin:

4 likes

O.k., nog een paar grappige en dan hou ik op, hoor!:face_with_hand_over_mouth:

4 likes