Dat is inderdaad het mooie aan de MM
Goedemiddag Squalefreakz!
Eens!
Zoals @Kleine_gup_in_grote_oceaan ook al liet zien heeft de Marina Militare dezelfde afwerking. Sjiek hoor …
@sanderg80 Welke ik zou kiezen?
- de pvd, mijn persoonlijke favoriet
- de militaire met matte kast, want geen datumvenster
geen datumvenster is ideaal als het niet je dagelijkse horloge is, maakt tijd goedzetten als hij stilvalt na een paar dagen veel makkelijker.
Mwoah, ik denk dat het wel zal meevallen:
" the PVD finished steel is coated and finished by the famous Italian weapon manufacturer Beretta. This makes this watch extremely durable"
link 1 - artikel over de pvd arancia special edition
link 2 - ouder stukje, zelfde website
Zelfs als je de gelimiteerde uitvoeringen niet meetelt is er zoveel te kiezen bij de 1521, voor ieder wat wils…
… ‘blasted’ bedoel je denk ik.
De Militaire is nl. niet brushed verkrijgbaar, wél de Marina Militare (zonder ‘i’) maar die heeft een datumvenster. Die zou ik trouwens kiezen. Oh wacht, ik heb 'm al …
Wow, da’s best een flinke korting! Vind dit nog steeds een leuk model. Maar op dit moment voor mij even geen Squale erbij.
Wel alleen de ‘Big Arrows’ wijzerplaten zo te zien en laat dat nou net de wijzerplaat zijn die mij geen aankoopkriebels geeft. De ‘ouwe’ zie ik zelf liever.
25% is trouwens best lekker, maar er komt wel ook weer 25% aan invoer/BTW enzo bij dus schieten we hier iets mee op? Of kun je voor die paar tientjes verschil toch beter onze vrienden van QW vragen of ze een leuk prijsje voor je maken …
Hahaha, ik zal van de gelegenheid gebruik maken om te vertellen dat ik al een tijdje rust in m’n hoofd heb, op het gebied van horloges.
De groene mm200 uit de verkoop halen, was een meesterzet in mijn ogen. Ik rouleer vrij veel, ben blij met elk horloge dat ik bezit en ik voel mezelf compleet.
Op horlogegebied dan, want op dit moment ben ik druk met het willen hebben van motor gerelateerde producten, zoals een nieuwe helm, handschoenen, schoenen, jas en broeken.
Man, man, man, wat een wereldproblemen heb ik.
Zou je niet eerst je rijbewijs halen …
Beetje lessen in je eigen gear heeft toch wel mijn voorkeur.
Dat is ook zo!
Dat zou je zeggen, maar dan nog moet ik motorschoenen hebben. Ik mag niet lessen zonder geschikte schoenen en ze zitten niet bij het leskleding dat je in bruikleen krijgt.
Tevens voel ik mij niet geroepen om gebruik te maken van schoenen die al door, weet ik hoeveel, leerlingen zijn gebruikt als ze wel voor bruikleen beschikbaar waren. Waarschijnlijk ook de reden dat ze niet voor bruikleen beschikbaar worden gesteld.
Dat dus!
Leuk man! Welke maat heb je?
Al een motor op het oog, of heb ik dat al gemist?