Deze is echt tof! Als ik 1 van m’n andere squales zat ben, ga ik voor deze! Vermoedelijk zal dat m’n bronzen knaller zijn, maar dat is nu nog niet zo ver…
Dat was mijn eerste reactie natuurlijk ook al maar hij is gelijk een beetje in de vergetelheid geraakt door de Laval die kort daarna binnen kwam en diens glim-gehalte (i.c.m. het zonnige weer)
Draagcomfort is (misschien tegen ieders verwachting in) ook gewoon uitstekend
Vet is jouw Master zeker! Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat het draagcomfort oké zou zijn, het is immers een Von Büren kast. Door de vorm van de schouders en het dieper liggende achterdeksel zal 'ie niet echt onderdoen voor een Matic of een 1521.
Ik zou zelf wel gelijk de Ti band monteren, vind dat toch 't fraaist enne zoveel tijd kost dat helemaal niet. En ik ben nog wel lui aangelegd …
BTW Hebben ‘we’ al gezien dat @ssfs een (nieuwe) zwarte 1521 COSC heeft gekocht enne gelijk weer te koop zet: Klik. Er was volgens mij onlangs iemand die zo’n ding zocht?! Nu is je kans!
Ja kan net, van wat ik nog had liggen leek me dit het best (ook beter dan de Tropic) ivm de dikte aan het einde. Vind alleen dat je tussen de lugs nog iets te veel kast (hoogte) ziet, beetje Tudor-achtig is met de Matic ook snel.
Sterker nog hij draagt (bij mij) béter dan een Matic. Met lange mouwen/jas zal de 1521 misschien comfortabeler zijn door de geringe ‘dikte’ maar met korte mouwen maakt het niks uit zal ook wel ongeveer hetzelfde wegen (of minder? Op ‘staal’ vs staal iig wel)
Dat is het ook en gaan we zeker binnenkort wel doen, maar heb geen haast want dit draagt ook lekker
Wou ik nog zeggen ja! Leuk om er eens een in het blauw te zien, of nouja zwart maar in het blauwe deel
Nou, het zijn er nog lang niet zoveel als LE Speedmasters!
Maar ja, met een Squale behoor je sowieso tot een exclusief clubje van échte horlogeliefhebbers!
Je hebt over Squale wel gelijk trouwens! Ik kreeg afgelopen weekend van een horlogemaker nog een compliment over mijn 1521MM “dat is een vet mooi horloge!” jaja, dat is Squale … en toen heb ik hem nog even bijgepraat over de geschiedenis van ons geliefde merk. Vond 'ie leuk.