Heeft iemand nog een tropic voor 1521 te koop? Iets voor lekker zwemmen in de zomer⦠vind mān originele band op mān squale te dikā¦
Tof model! Die kende ik nog niet. Iets ouder denk ik of niet?
Het viel me op dat het font van de datum anders is op mijn twee 1521ās.
Links die met Sellita en rechts die met het ETA uurwerk.
Het besef is er nog niet helemaal, maar ik heb gisteravond laat dus zoān lichtblauwe Matic gekocht. Impulsaankoop op Vinted, spannend weer of āt goed gaat uitpakkenā¦
Deze was eigenlijk alweer van mān lijstje af, de interne struggle (steeds meer tegen het obsessieve aanā¦) ging de laatste tijd vooral over ān zwarte COSC vs die nieuwe Militare (maar ja, ik heb al een Militare) vs die ene titanium Master op Uhrforum (maar ja, ik heb al een Master). En in de zijlijn trouwens ook die Chronofactum Bund (maar ja, ik heb al een Bund).
En toen stond gisteravond deze er dus ineens voor ān leuke prijs, en alle oude verlangens staken weer de kop op.
And now, we wait.
PS ik was al een tijd bezig met een nagelbijtende oefening in geduld. Een Halios Seaforth besteld eind 2024 komt er nu hopelijk ook snel aanā¦
Tnxs, ja, het is een BEAMS 1521. Deze heeft een bol glaasje ipv vlak.
Deze spookt nu toch weer door mān hoofd. Zeker nu die nog te koop is. Is er niemand in de kroeg die hem heeft?
Edit: Aha nu zie ik het NA-topic van @Sander84 weer! Bevalt hij nog goed, Sander?
Hahaha! Mooi
⦠in de stijl van @Kleine_gup_in_grote_oceaan.
Lijkt wel de nieuwe āhofleverancierā van de kroeg. Zitten jullie daar de hele dag tussen de tienerkleertjes naar Squalekoopjes te zoeken?
Trouwens, lekkere aankoop hoor zoān blauwe Matic! Lekker fris.
Ik heb er 3, blasted, polished en brushed, maar ook 3 Squales ben je specifiek op zoek naar een OEM Tropic want er zijn hier zat (alie) alternatieven bekend
Ik heb vd week ook weer n paar dagen met de Matic rond gewandeld, sjonge wat draagt dat ding fijn., en helemaal verliefd op de wijzerplaat
Die Halios kan gelijk door hoor dibs afhankelijk van welke
Ik ga ām toch zelf even proberen eerst, maar ik hou āt in gedachten.
Het wordt de gewone zwarte, met extra stalen band.
Eentje gekocht via forum paar uur terug! Sowieso alternatief was mān insteek, die van squale zelf zijn sinds paar jaar wel erg overpriced⦠de zwarte standaard rubberen heeft 1 zomer overleefd.
Is het overzetten van een sluiting trouwens simpel, dus originele squale op alternatieve band?
Ja, super!
Erg fris, met de witte lume en de oranje wijzer. Veel scherper in het echt.
De kast en armband zijn zeer comfortabel.
Ik heb het niet heel precies bijgehouden, maar ik heb de tijd nog niet hoeven verzetten.
Mocht je eens in de buurt van Wijchen (ma t/m do overdag ivm werk) of Arnhem ('s avonds of in het weekend) zijn, ben je van harte welkom om 'm te komen bewonderen.
Heel gaaf! Vooral die oranje, met nog een originele tritium dial. Was dat een NOS uitgave?
Dankje, dat is erg vriendelijk. Ik ga het zeker even in gedachten houden.