Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Lekker man!
Staat hem goed.

1 like

Goedemorgen

Tuurlijk dat is geen probleem, je moet alleen even kijken of je de juiste maat hebt. De tropics van Squale taperen bijvoorbeeld meer dan de leren banden en Alie ‘tropics’ :wink:

14 likes

Buongiorno Squalevrienden! :coffee:
Fijne maandag.

14 likes

Is die van titanium?

13 likes

Nope.

(Bron: Marina Militare || Squale Official Website)

2 likes

Zo dit werd wel een keer tijd geloof ik? :sweat_smile:

Die wel :point_up_2:

21 likes

… nog steeds de band niet op de juiste lengte gemaakt? Lastig klusje hoor! :joy::joy::joy:

1 like

Dat wel maar nog niet er aan gefriemeld, daar wil ik wat meer tijd voor pakken :sweat_smile:

1 like

Die past bij mij ook goed in de horlogebox :smile:

2 likes

Middag mannen! :sunny:

14 likes

Goede middag vanuit Seiko city :sunglasses:

14 likes

Deze is echt tof! Als ik 1 van m’n andere squales zat ben, ga ik voor deze! Vermoedelijk zal dat m’n bronzen knaller zijn, maar dat is nu nog niet zo ver…

13 likes

Dat is ie zeker :+1: potverdomme wat een vet ding :star_struck:

Dat was mijn eerste reactie natuurlijk ook al maar hij is gelijk een beetje in de vergetelheid geraakt door de Laval die kort daarna binnen kwam en diens glim-gehalte (i.c.m. het zonnige weer) :see_no_evil:

Draagcomfort is (misschien tegen ieders verwachting in) ook gewoon uitstekend :ok_hand:

16 likes

Middag allen,

Staat hem goed, die Summit! :ok_hand:

Fijne avond allen! :slightly_smiling_face:

14 likes

Vet is jouw Master zeker! Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat het draagcomfort oké zou zijn, het is immers een Von Büren kast. Door de vorm van de schouders en het dieper liggende achterdeksel zal 'ie niet echt onderdoen voor een Matic of een 1521.

Ik zou zelf wel gelijk de Ti band monteren, vind dat toch 't fraaist enne zoveel tijd kost dat helemaal niet. En ik ben nog wel lui aangelegd … :wink:

:arrow_up:

… over vet gesproken! :heart_eyes:

BTW Hebben ‘we’ al gezien dat @ssfs een (nieuwe) zwarte 1521 COSC heeft gekocht enne gelijk weer te koop zet: Klik. Er was volgens mij onlangs iemand die zo’n ding zocht?! Nu is je kans! :innocent: :beers:

18 likes

Niet alleen dat model is heerlijk, maar het lijkt wel een snoepwinkel nu in het blauwe deel! Wat een goede smaak heeft die gozer :smiley:

3 likes

@Royce kassa 2 a.u.b.

2 likes

Ja kan net, van wat ik nog had liggen leek me dit het best (ook beter dan de Tropic) ivm de dikte aan het einde. Vind alleen dat je tussen de lugs nog iets te veel kast (hoogte) ziet, beetje Tudor-achtig :sweat_smile: is met de Matic ook snel.

Maar het is beter dan ‘oké’ dat is de verrassing :sweat_smile:

Sterker nog hij draagt (bij mij) béter dan een Matic. Met lange mouwen/jas zal de 1521 misschien comfortabeler zijn door de geringe ‘dikte’ maar met korte mouwen maakt het niks uit :man_shrugging: zal ook wel ongeveer hetzelfde wegen (of minder? Op ‘staal’ vs staal iig wel)

Dat is het ook :wink: en gaan we zeker binnenkort wel doen, maar heb geen haast want dit draagt ook lekker :grin:

Wou ik nog zeggen ja! Leuk om er eens een in het blauw te zien, of nouja zwart maar in het blauwe deel :upside_down_face:

7 likes