De oranje band maakt het wel af hoor. Snel nog een keer wisselen.
Zou die dezelfde kwaliteit zijn denk je? Moet zeggen dat alle stalen aftermarket banden vanuit ome Ali die ik heb gezien, echt veel mindere sluitingen hadden…
Nee dat zal ik niet beweren (ik heb hem gehad en hij was beter dan de standaard sluiting van een MM300 ) het is allemaal wat dunner (heb nu de Doxa sluiting op de BoR en @junior ook dus hij kent hem
) maar niet €190 slechter. Ik wilde alleen maar aangeven dat het systeem niet uniek is (en zelfs heel goedkoop verkrijgbaar) dus om nou te zeggen dat die van Doxa €200 waard is
ik vind van niet, net zoals ik FKM (ja hetzelfde materiaal als onze €10 summits van Alie) rubber Doxa banddelen geen €260 ‘waard vind’
ik had €250 voor de sluiting mét band méér dan genoeg gevonden. Maarja wie ben ik.
Die zijn vaak ook nog goedkoper dan deze losse sluiting
Dat het die bedragen niet waard is, ben ik het helemaal eens! Maar op zulke mooie horloges heb Linting het liefst oem… tenzij echt goed alternatief
Eens! Maar de tip van @VriesKou waardeer ik wel. Ik ga echter eerst even het net afstruinen om te kijken of ik ergens een koopje van Doxa zelf kan scoren. Wie weet …
Dank heren!
Terug naar Squale.
Lekker klokkie, onniedan @HeinW …
Ik denk het niet, maar ik heb hem toch maar even besteld. Puur om te proberen.
En omdat het Doxa betreft heb ik dat in Doxa Only even toegelicht: Klik.
Eggwel
Zag wat leuke plaatjes van een gtg. Maar heb jij dit horloge overgenomen of alleen even gepast?
Ik heb hem tijdelijk op leenbasis .
Dus komende weken zal ie bij mij om de pols zitten!
Oh, o.k… Da’s aardig! Is dat om te zien of je 'm/er een wil of om te kijken of @Petteflet 'm zelf gaat missen?
Ik zou dus gewoon de sluiting bestellen., als je het horloge verkoopt kan je de rubberen banden met sluiting wel weer verkopen…
Enn, oranje en zwart rubber staan m goed, kan je lekker wisselen
De Master en Matic zitten een beetje in elkaars vaarwater kwa kleur en grootte dus verkoop van de Matic snap ik wel…
Ik tel 9x4 horloges dat is een behoorlijke collectie!
@Sebastiaan was enthousiast over de full-lume 1521 dus nu kan hij hem lekker zorgeloos proberen. Dat vind ik het leukste!
Goede morgen,
Ik heb een vraag, mag ik met mijn huidige member status horloge bandjes te koop aanbieden hier op het forum?
Nee. Ben bang van niet.
Vanaf TL-2 mag dat.
Thanks! Jammer…
Volgens mij heeft 't ermee te maken dat je nog geen jaar lid bent. Je bent wel lekker actief. Dus, daar ligt het zeker niet aan!