Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

De oranje band maakt het wel af hoor. Snel nog een keer wisselen. :grin: :raised_hands:

1 like

Zou die dezelfde kwaliteit zijn denk je? Moet zeggen dat alle stalen aftermarket banden vanuit ome Ali die ik heb gezien, echt veel mindere sluitingen hadden…

2 likes

Nee dat zal ik niet beweren (ik heb hem gehad en hij was beter dan de standaard sluiting van een MM300 :joy:) het is allemaal wat dunner (heb nu de Doxa sluiting op de BoR en @junior ook dus hij kent hem :wink: ) maar niet €190 slechter. Ik wilde alleen maar aangeven dat het systeem niet uniek is (en zelfs heel goedkoop verkrijgbaar) dus om nou te zeggen dat die van Doxa €200 waard is :stuck_out_tongue_winking_eye: ik vind van niet, net zoals ik FKM (ja hetzelfde materiaal als onze €10 summits van Alie) rubber Doxa banddelen geen €260 ‘waard vind’ :slight_smile: ik had €250 voor de sluiting mét band méér dan genoeg gevonden. Maarja wie ben ik.

Die zijn vaak ook nog goedkoper dan deze losse sluiting :crazy_face:

4 likes

Dat het die bedragen niet waard is, ben ik het helemaal eens! Maar op zulke mooie horloges heb Linting het liefst oem… tenzij echt goed alternatief

:arrow_down:

Eens! Maar de tip van @VriesKou waardeer ik wel. Ik ga echter eerst even het net afstruinen om te kijken of ik ergens een koopje van Doxa zelf kan scoren. Wie weet …

Dank heren! :pray:
Terug naar Squale.

Lekker klokkie, onniedan @HeinW:wink:

18 likes

Ik denk het niet, maar ik heb hem toch maar even besteld. Puur om te proberen.
En omdat het Doxa betreft heb ik dat in Doxa Only even toegelicht: Klik. :wink:

1 like

Eggwel :ok_hand:

1 like

Zag wat leuke plaatjes van een gtg. Maar heb jij dit horloge overgenomen of alleen even gepast?

3 likes

Ik heb hem tijdelijk op leenbasis :grin:.
Dus komende weken zal ie bij mij om de pols zitten!

2 likes

Oh, o.k… Da’s aardig! Is dat om te zien of je 'm/er een wil of om te kijken of @Petteflet 'm zelf gaat missen? :grin: :wink:

3 likes

Goeiemorgen mannen :coffee:

22 likes

Ik zou dus gewoon de sluiting bestellen., als je het horloge verkoopt kan je de rubberen banden met sluiting wel weer verkopen…
Enn, oranje en zwart rubber staan m goed, kan je lekker wisselen :slightly_smiling_face:

De Master en Matic zitten een beetje in elkaars vaarwater kwa kleur en grootte dus verkoop van de Matic snap ik wel…

3 likes

Ik tel 9x4 horloges :face_with_monocle: dat is een behoorlijke collectie!

3 likes

@Sebastiaan was enthousiast over de full-lume 1521 dus nu kan hij hem lekker zorgeloos proberen. :beach_umbrella: Dat vind ik het leukste! :raised_hands:

7 likes

Goede morgen,
Ik heb een vraag, mag ik met mijn huidige member status horloge bandjes te koop aanbieden hier op het forum?

1 like

Nee. Ben bang van niet.
Vanaf TL-2 mag dat.

2 likes

Thanks! Jammer…

2 likes

Volgens mij heeft 't ermee te maken dat je nog geen jaar lid bent. Je bent wel lekker actief. Dus, daar ligt het zeker niet aan! :+1:

2 likes

21 likes

Nogmaals thanks natuurlijk! Kan deze Squale binnenkort ook Duitsland op zijn lijstje zetten

18 likes