Blijft toch een fantastisch vakantiehorloge
Fe n Ali bandje shoppen
Zo’n Doxa verdient beter…
Schamele €460
Zoveel beter verdient zo’n Doxa nu ook weer niet…
O.k., dat vind ik, persoonlijk, echt een belachelijke prijs.
Meer dan 1/3 wat ik heb betaald voor mijn 300t (incl stalen band)
Dat bedoel ik.
Een passende heb ik nooit kunnen vinden, en is toch het mooist. De band op m’n Doxa army is net een halve cm te kort, dus ben ook al aan het zoeken geweest naar een alternatief.
Ga denk toch maar voor de originele, heb gelukkig de sluiting al…
En even on topic, de master is nog niet van de pols geweest; dus zojuist de Matic definitief in het blauw gezet…
M’n vader heeft een kastje voor me gemaakt! Super tof, of niet?
En ja, er staat een Squale op de foto, dus ik vond dat het wel mocht hier…
Hamster-alert!
Zoals ik al eerder aangaf begint deze meer en meer op me te groeien. Met de nieuwe sluiting is het horloge echt helemaal af. De sluiting is zeer goed gedaan, esthetisch als functioneel. Lekker dun en werkt perfect. Inkorten kan met het horloge om te pols door de band even aan te drukken. Hier kan Grand Seiko nog wat van leren met hun flut duikersluitingen.
Al met al vind ik de Master niet onder een Tudor doen. Tuurlijk uurwerk is inhouse etc bij Tudor, maar wat betreft afwerking en soliditeit zijn ze aan elkaar gewaagd, vind ik.
Met dank aan @royke74 voor de hulp met de sluiting!
Hey, da’s mooi werk!
Zouden ze die op meerdere modellen gaan gebruiken?
Dat is overigens pas relatief kort zo.
Maar, mooi dat je zo content bent met deze stoere Squale!
Ik heb geen idee, maar het is het 100% waard.
En laten we eerlijk zijn - een vlindersluiting hoort niet op een duiker…vind ik😉.
Mooi gemaakt dat zijn wel veel horloges zeg.
Tja ik heb er nooit meer dan drie. Ben ook geen verzamelaar iets anders erin is ook altijd weer iets eruit.
Dan maar gelijk een foto van mijn huidige collectie ( Tja geen Squale meer maar blijft wel Squale liefhebber)