Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Hier ook een goeie middag gewenst! Nog een beetje vol te houden die warmte? Ik ben er normaal niet zo van, maar trok mn stoute (wandel)crocs aan en ben mijn rondje gaan lopen :sunny:

14 likes

Dat zeker, alleen na één zo’n biertje kom ik de hele dag niet meer van de stoel af. :sweat_smile:

4 likes

Oké oké deze hype snap ik gelijk :ok_hand:

18 likes

Cool!

4 likes

Moeten nog oppassen dat dit niet Doxa Only 2.0 wordt :rofl:

5 likes

Haha, ja sorry het is een beetje mijn schuld! Of eigenlijk de schuld van @Royce, die heeft mij enthousiast gekregen en tja dan ga ik anderen natuurlijk ook aansteken.

PS Graag gedaan! :beers:

baby_minion

Tof ding hè! Kom je ook even langs in het Doxa Only topic? Daar begint ook weer leven in te komen. Is gestart in 2016 en ze nog steeds bij deel 1 … :see_no_evil: :joy:

6 likes

:open_mouth:
Dit was mij nog geen eens opgevallen! Daar gaan wij als standaard kroeggangers maar even verandering in maken :sunglasses:

Beiden schuldig!

4 likes

Al m’n Squalies zijn stil gevallen. Dus ik pronk hier maar even met mijn Seiko. :jp:

素敵な午後、スクアリーズ

Dat is Japans voor “Buon pomeriggio Squalies!” :grin: :joy:

15 likes

Goedemiddag heren,

Helaas geen horloge om hier. Ik heb de hele nacht liggen piekeren waarom de lamp niet aanging. Toen om 6 uur maar weer opgestaan en verder gegaan, want het was toch al licht en zo zou ik de meeste warmte voor zijn.

Uiteindelijk was ik om 15 uur klaar en alles doet het, zoals het hoort!

Ben best trots op mezelf, zonder enige kennis van motortechniek en elektrotechniek. :joy:

Eerst even mezelf opfrissen en een tukkie doen nu, dan mag deze weer om.

15 likes

Denk dat ik het maar zo ga doen en dan de 2001 op rechts :sweat_smile:

19 likes

Doe nou eerst die Doxa op een oranje band!

6 likes

:innocent:

:saluting_face:

4 likes

Goede middaaaaagg :sun_with_face:

22 likes

Ooit … :innocent:

:muscle::raised_hands::raised_hands::raised_hands:

1 like

Zeker maar wanne brok staal man, das potverdomme MM300 terrein :sweat_smile:

Daar gaan we nog wel iets op verzinnen/zoeken, voorlopig ff op z’n BoRretje :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Isofrane :ok_hand::ok_hand:

1 like

Hmm ja daar heb ik ook al aan gedacht, type band zou ook goed staan denk ik, maar die zijn ook €100+ toch? :sweat_smile:

Eerder 150

1 like

Ahuh nog in geen 150 jaar dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like