![]()
Eens! Maar de tip van @VriesKou waardeer ik wel. Ik ga echter eerst even het net afstruinen om te kijken of ik ergens een koopje van Doxa zelf kan scoren. Wie weet …
Dank heren! ![]()
Terug naar Squale.
Lekker klokkie, onniedan @HeinW … ![]()
![]()
Eens! Maar de tip van @VriesKou waardeer ik wel. Ik ga echter eerst even het net afstruinen om te kijken of ik ergens een koopje van Doxa zelf kan scoren. Wie weet …
Dank heren! ![]()
Terug naar Squale.
Lekker klokkie, onniedan @HeinW … ![]()
Ik denk het niet, maar ik heb hem toch maar even besteld. Puur om te proberen.
En omdat het Doxa betreft heb ik dat in Doxa Only even toegelicht: Klik. ![]()
Eggwel ![]()
Zag wat leuke plaatjes van een gtg. Maar heb jij dit horloge overgenomen of alleen even gepast?
Ik heb hem tijdelijk op leenbasis
.
Dus komende weken zal ie bij mij om de pols zitten!
Oh, o.k… Da’s aardig! Is dat om te zien of je 'm/er een wil of om te kijken of @Petteflet 'm zelf gaat missen?
![]()
Ik zou dus gewoon de sluiting bestellen., als je het horloge verkoopt kan je de rubberen banden met sluiting wel weer verkopen…
Enn, oranje en zwart rubber staan m goed, kan je lekker wisselen ![]()
De Master en Matic zitten een beetje in elkaars vaarwater kwa kleur en grootte dus verkoop van de Matic snap ik wel…
Ik tel 9x4 horloges
dat is een behoorlijke collectie!
@Sebastiaan was enthousiast over de full-lume 1521 dus nu kan hij hem lekker zorgeloos proberen.
Dat vind ik het leukste! ![]()
Goede morgen,
Ik heb een vraag, mag ik met mijn huidige member status horloge bandjes te koop aanbieden hier op het forum?
Nee. Ben bang van niet.
Vanaf TL-2 mag dat.
Thanks! Jammer…
Volgens mij heeft 't ermee te maken dat je nog geen jaar lid bent. Je bent wel lekker actief. Dus, daar ligt het zeker niet aan! ![]()
Bijna alles. ![]()