Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Die zoek ik nog, ik heb de Doxa rubbertjes al liggen. Sluiting los is 200 euro. Veel geld maar ik overweeg eens gek te doen (alweer!) want het rubber ziet er erg goed uit en ik vind het zonde om ze te laten liggen. OEM heeft ook vaak wel mijn voorkeur, als het er is. Nog maar even een nachtje over slapen. :upside_down_face:

Succes met de verkoop van de Matic! Ik hoop dat je er geen spijt van krijgt, maar goed met de Master om de pols snap ik het wel… :innocent:

5 likes

Potatoes……

20 likes

16 likes

Kippetjes op de bbq en het horloge van @Petteflet

18 likes

Die doxa sluiting is het ook waard! Net als de nieuwe van squale zoals @SpringDrive aangeeft.

Die van squale moet je openen om hem te verstellen, de doxa heeft “gewoon” 2 knopjes om te kunnen verstellen.

4 likes

Ja deze ook :sweat_smile: (voor €12,99 hetzelfde systeem)

4 likes

De oranje band maakt het wel af hoor. Snel nog een keer wisselen. :grin: :raised_hands:

1 like

Zou die dezelfde kwaliteit zijn denk je? Moet zeggen dat alle stalen aftermarket banden vanuit ome Ali die ik heb gezien, echt veel mindere sluitingen hadden…

2 likes

Nee dat zal ik niet beweren (ik heb hem gehad en hij was beter dan de standaard sluiting van een MM300 :joy:) het is allemaal wat dunner (heb nu de Doxa sluiting op de BoR en @junior ook dus hij kent hem :wink: ) maar niet €190 slechter. Ik wilde alleen maar aangeven dat het systeem niet uniek is (en zelfs heel goedkoop verkrijgbaar) dus om nou te zeggen dat die van Doxa €200 waard is :stuck_out_tongue_winking_eye: ik vind van niet, net zoals ik FKM (ja hetzelfde materiaal als onze €10 summits van Alie) rubber Doxa banddelen geen €260 ‘waard vind’ :slight_smile: ik had €250 voor de sluiting mét band méér dan genoeg gevonden. Maarja wie ben ik.

Die zijn vaak ook nog goedkoper dan deze losse sluiting :crazy_face:

4 likes

Dat het die bedragen niet waard is, ben ik het helemaal eens! Maar op zulke mooie horloges heb Linting het liefst oem… tenzij echt goed alternatief

:arrow_down:

Eens! Maar de tip van @VriesKou waardeer ik wel. Ik ga echter eerst even het net afstruinen om te kijken of ik ergens een koopje van Doxa zelf kan scoren. Wie weet …

Dank heren! :pray:
Terug naar Squale.

Lekker klokkie, onniedan @HeinW:wink:

16 likes

Ik denk het niet, maar ik heb hem toch maar even besteld. Puur om te proberen.
En omdat het Doxa betreft heb ik dat in Doxa Only even toegelicht: Klik. :wink:

1 like

Eggwel :ok_hand:

1 like

Zag wat leuke plaatjes van een gtg. Maar heb jij dit horloge overgenomen of alleen even gepast?

3 likes

Ik heb hem tijdelijk op leenbasis :grin:.
Dus komende weken zal ie bij mij om de pols zitten!

2 likes

Oh, o.k… Da’s aardig! Is dat om te zien of je 'm/er een wil of om te kijken of @Petteflet 'm zelf gaat missen? :grin: :wink:

3 likes

Goeiemorgen mannen :coffee:

19 likes

Ik zou dus gewoon de sluiting bestellen., als je het horloge verkoopt kan je de rubberen banden met sluiting wel weer verkopen…
Enn, oranje en zwart rubber staan m goed, kan je lekker wisselen :slightly_smiling_face:

De Master en Matic zitten een beetje in elkaars vaarwater kwa kleur en grootte dus verkoop van de Matic snap ik wel…

3 likes

Ik tel 9x4 horloges :face_with_monocle: dat is een behoorlijke collectie!

3 likes

@Sebastiaan was enthousiast over de full-lume 1521 dus nu kan hij hem lekker zorgeloos proberen. :beach_umbrella: Dat vind ik het leukste! :raised_hands:

7 likes