Maar Ć»h, je zet er wel een knipoog achter maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik snap het ook allemaal niet zo goed, maar het brein kiest echt voor de 300T op dit moment. Er is nu ook een DOXA sluiting onderweg, voor de twee rubberen banden die ik erbij heb. Daarmee is het setje helemaal compleet! Ik vrees dat ik nog wel even in het DOXA kamp zit, hoewel de 1521 UCB āhet plezier voor de een of anderā weer in balans zou kunnen brengen.
Spannend!
Ik heb er kennelijk even overheen gelezen, maar wat is er inkomend?
Ben benieuwd! Two-tone is niet zo mijn ding, maar bij zoān ouwetje past het meestal wel. Helemaal bij de 1000. Straks voel je jezelf nog een soort van halve Leonardo DiCarpio en ga je met geld smijten of met kleine mensen darten op kantoor ā¦
Durf ik dus niet. Ben altijd bang dat ik er, in mijn slaap, per ongeluk mijn vrouw een ram mee geef, voor haar mooie hoofdje. Of, nog erger , per ongelijk tegen de spijlen van het bed of tegen de muur ram en mān horloge beschadig.
Daar heb ik ook wel eens over nagedacht, maar ik slaap eigenlijk mijn hele leven al met een horloge om en heb nog nooit wat (of iemand ⦠) geraakt dus kennelijk ben ik niet erg bewegelijk als ik in diepe nachtrust verkeer.
Ik heb wel eens dat ik een horloge op het nachtkastje leg, als ik afgeleid ben door het gerikketik onder mijn kussen. Als ik het eenmaal hoor, kom ik niet in slaap. Sommige kasten resoneren nogal. Ik meen me te herinneren dat ik met de Tudor Pelagos niet in slaap kon komen als ik mijn hand onder het kussen had. Swatch maakt ook een ontzettende herrie.
Door 't weekend schuift het nu op naar dinsdag? Waardeloos! Het is tegenwoordig wel echt bal met de pakketdiensten. Had van de week ook (weer) met DHL gedoe en mijn PostNl berzorger denkt telkens dat ik best een dagje extra wil wachten, terwijl hij 's ochtends aangeeft langs te komen.