Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

En nog even ƩƩn die ik wil delen, ongeacht dat hij binnen 1 dag al ā€˜gereserveerd’ is, overigens niet door mij. :grimacing: Want ik vind dit nog net iets teveel geld.

Deze 1521 is er ƩƩn van de Crazy-88. @SirSqualeWhale heeft daar eerder al eens een artikel over geschreven. Erg tof horloge! Schitterend met die originele accrylic bezel.

(Site van SirSqualeWhale, iets naar beneden scrollen, tot April 2025.)

9 likes

15 likes

Tsja, hij is niet erg monogaam hĆØ :sweat_smile:

4 likes

Oeh die is wel heel gaaf en bijzonder! Ziet er nog heel goed uit voor eentje uit 88. Toch zou ik voor dat geld wel iets anders halen :sweat_smile:

3 likes

Deze is heel erg leuk voor een verzamelaar

1 like

:joy:
Maar Ć»h, je zet er wel een knipoog achter maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik snap het ook allemaal niet zo goed, maar het brein kiest echt voor de 300T op dit moment. Er is nu ook een DOXA sluiting onderweg, voor de twee rubberen banden die ik erbij heb. Daarmee is het setje helemaal compleet! Ik vrees dat ik nog wel even in het DOXA kamp zit, hoewel de 1521 UCB ā€˜het plezier voor de een of ander’ weer in balans zou kunnen brengen. :wink:

Spannend!
Ik heb er kennelijk even overheen gelezen, maar wat is er inkomend? :sunglasses:

PS Gevonden @TagEd!

:arrow_down:

Ben benieuwd! Two-tone is niet zo mijn ding, maar bij zo’n ouwetje past het meestal wel. Helemaal bij de 1000. Straks voel je jezelf nog een soort van halve Leonardo DiCarpio en ga je met geld smijten of met kleine mensen darten op kantoor … :joy:

3 likes

Ik ook! :blush:
YARN | I can't wait! | The Simpsons (1989) - S15E15 Comedy | Video clips by  quotes | e826c0c6 | ē“—

Is idd heel gaaf! :sunglasses:

@Gup Misschien effe gemist. Maar waar zit jij? Ziet er prettig uit!

Gewoon lekker van genieten! Het is toch heerlijk dat je ergens zoveel plezier van kunt hebben, terwijl je niet eens in bed ligt? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Couple In Bed Happy Girl Jump Off Bed GIF | GIFDB.com

Even wat minder gewaagd gifje, voor de gevoelige medemens. :wink:

Ik ben gek op die (semi-)vintage duikertjes van (TAG) Heuer en bij dit model is de link naar Squale ook erg leuk, vind ik. :blush:

Money Wolf Of Wall Street GIFs | Tenor

:grin:

5 likes

Net deze even uit het fotoalbum gehaald, @Harmjan draagt 'm nog met veel plezier!
Hoe leuk is dat. Fraaie Matic, deze Thalassa … :star_struck:

9 likes

2 weken Kefalonia @TagEd , klein Grieks eiland in de Ionische zee, tussen Italiƫ en Griekenland :ok_hand::diving_mask::sunglasses::sunny::shark:

11 likes

Heerlijk, man! Geniet ervan! :sunglasses: :palm_tree: :sunny: :tropical_drink: :ocean:

1 like

Ik geniet er ook van, de 300T heeft me helemaal te pakken!
Ik draag 'm trouwens ook in bed @TagEd … :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Gup, lekker man! Dat ziet er fantastisch uit. Enjoy. :cocktail::sunny:

4 likes

Durf ik dus niet. Ben altijd bang dat ik er, in mijn slaap, per ongeluk mijn vrouw een ram mee geef, voor haar mooie hoofdje. :smiling_face_with_three_hearts: Of, nog erger :wink:, per ongelijk tegen de spijlen van het bed of tegen de muur ram en m’n horloge beschadig. :scream:

2 likes

Daar heb ik ook wel eens over nagedacht, maar ik slaap eigenlijk mijn hele leven al met een horloge om en heb nog nooit wat (of iemand … :joy:) geraakt dus kennelijk ben ik niet erg bewegelijk als ik in diepe nachtrust verkeer. :wink:

Ik heb wel eens dat ik een horloge op het nachtkastje leg, als ik afgeleid ben door het gerikketik onder mijn kussen. Als ik het eenmaal hoor, kom ik niet in slaap. Sommige kasten resoneren nogal. Ik meen me te herinneren dat ik met de Tudor Pelagos niet in slaap kon komen als ik mijn hand onder het kussen had. Swatch maakt ook een ontzettende herrie.

2 likes

Haha, ja Swatch is heel erg. Tudor geen ervaring mee.

Kƶt, net t&t melding dat 't vertraagd is… :grimacing: :roll_eyes:

1 like

IMG_2002

2 likes

AccurateImpeccableBighornsheep-size_restricted

Door 't weekend schuift het nu op naar dinsdag? Waardeloos! Het is tegenwoordig wel echt bal met de pakketdiensten. Had van de week ook (weer) met DHL gedoe en mijn PostNl berzorger denkt telkens dat ik best een dagje extra wil wachten, terwijl hij 's ochtends aangeeft langs te komen.

Nou ja, ietsie langer voorpret dan maar … :partying_face: :beers:

3 likes

Voorpret is ruk… :sunglasses:

4 likes

Klopt. Ik heb liever wat in m’n handen.
Grabbing Hands GIFs | Tenor

5 likes

Ik ook. En dat hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is.
Hoewel?

1 like