Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Nee, dat wat de tropic doet omdat het zich zo om je pols moet vormen, is bij de Summit al voorgevormd. Maakt verder geen verschil qua draagcomfort.

2 likes

Dat gaat gezellig worden; dezelfde tropic is onderweg naar mij….

13 likes

Mag ik je complimenteren met deze uitstekende en daadkrachtige keuze? :ok_hand:t4: :grimacing:

1 like

Hartelijk dank😂

2 likes

Krijgen we zometeen een Squale TropicTopic :sunglasses:

3 likes

Die is er al … :innocent:

2 likes

Leuk! Zal m eens doorspitten,
Poosje geleden vooraan begonnen de kroeg door te lezen, leuk is dat… volgens mij 2016…

3 likes

Ik vind het juist wel lekker man, op de Master in ieder geval :ok_hand:

Alleen ik irriteer me aan het stuk dubbel of uitstekende ‘fliepeltje’ (of hoe noemde we dat) bij de tropic

Dat schuift lastiger onder een mouw dan die 16/17mm titanium aan de bovenkant :sweat_smile:

Dus ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie (dikke) rubberen band met vouw-/duiksluiting. Een beetje zoals de crafter blue die ik voor de mm300 had. Snap dat ik hem niet ‘fitted’ ga vinden (potverdomme hoe vet zou dat zijn, lezen jullie mee Squale :stuck_out_tongue_closed_eyes:).

Ik had deze al gevonden:

Maarja €108 voor een rubbertje met sluiting (+evt. kosten?) is wel stevig. En ik twijfel over de dikte. Kan iemand met een schuifmaat :crazy_face: en summit (@Kleine_gup_in_grote_oceaan @junior :kissing_heart:) eens meten hoe dik die aan het einde is (dus tussen de lugs)?

3 likes

Ik zal dat straks eens even voor je opmeten, kerel! Ik trek rond 14 uur de deur op kantoor, achter me dicht.

Wat dat betreft is het jammer dat er geen Endlinks beschikbaar zijn, passend op de rechte kant van de Squale kasten. Ik weet dat Ali ze wel voor de gangbare kasten verkoopt.

2 likes

Hmm ja dat zou ook nog kunnen maar dat vind ik lang niet altijd mooi. Mooiste vind ik als de rubberen band gewoon doorloopt/mooi aansluit op de kast :ok_hand: geen idee of dat met de hoekige VB kasten wel mooi zou zijn hoor maar ik zou er een kopen :smile:

Thanks maatje :raised_hands:

Edit: Eej hij zit gewoon bij de voorbeeldjes :sweat_smile:

Kunnen we gelijk oranje proberen :smile:

6 likes

Ik ook niet hoor, want het zijn eigenlijk altijd die stalen endlinks die je tussen de kast en strap zet. Dan krijg ik toch zo’n net niet Rolex vibe!

Hahaha, lekker! Maar is het nèt niet.

2 likes

En deze? Heb ergens ook nog een vouwsluiting liggen van squale voor rubberband, weet alleen de breedte niet.

2 likes

Ik heb te lang Squales op rubber gedragen. :wink:
Blij dat er eindelijk een passende stalen band is voor de 1521/Matic/Master, die ook nog eens van erg goeie kwaliteit is enzo én (bij mij!) goed om de pols zit. Ik vind jouw Master trouwens ook mooier op de Ti band, althans op de foto’s. Het is denk ik een smaakdingetje. :sunglasses:

confused

… lekker bezig Kleine! :joy:

1 like

Klopt toch, het is toch ook nèt niet ‘fitted’?

1 like

… hij “fit” helemaal niet!
Maar je schreef het zo leuk. :wink:

1 like

Tongue Sticking Out GIFs | Tenor
:joy:

2 likes

Iets met nieuwe straps. Klaar voor de zomer!?

8 likes

Op het dikste gedeelte:

Precies ter hoogte van de springbar:

4 likes

Die blauwe staat er ook vet op! Die heb ik dus in het knal oranje, maar ik trek dit model in knal oranje niet zo goed. :sweat_smile:

4 likes

Hier wel! :sunglasses:
Maar ik ga ze waarschijnlijk - op de oranje na - niet gebruiken. De ‘microfiber’ sowieso niet. Dat is niet mijn kopje thee. Dus die blijft nieuw in 't doosje liggen.

PS We kunnen het bandjestopic wel opdoeken hè? :joy: :beers:

10 likes