Kleine_gup_in_grote_oceaan:
Wat dat betreft is het jammer dat er geen Endlinks beschikbaar zijn, passend op de rechte kant van de Squale kasten. Ik weet dat Ali ze wel voor de gangbare kasten verkoopt.
Hmm ja dat zou ook nog kunnen maar dat vind ik lang niet altijd mooi. Mooiste vind ik als de rubberen band gewoon doorloopt/mooi aansluit op de kast geen idee of dat met de hoekige VB kasten wel mooi zou zijn hoor maar ik zou er een kopen
Thanks maatje
Edit: Eej hij zit gewoon bij de voorbeeldjes
Kunnen we gelijk oranje proberen
6 likes
Ik ook niet hoor, want het zijn eigenlijk altijd die stalen endlinks die je tussen de kast en strap zet. Dan krijg ik toch zo’n net niet Rolex vibe!
Hahaha, lekker! Maar is het nèt niet.
2 likes
En deze? Heb ergens ook nog een vouwsluiting liggen van squale voor rubberband, weet alleen de breedte niet.
2 likes
junior
2 april 2025 om 11:28
556
Ik heb te lang Squales op rubber gedragen.
Blij dat er eindelijk een passende stalen band is voor de 1521/Matic/Master, die ook nog eens van erg goeie kwaliteit is enzo én (bij mij!) goed om de pols zit. Ik vind jouw Master trouwens ook mooier op de Ti band, althans op de foto’s. Het is denk ik een smaakdingetje.
… lekker bezig Kleine!
1 like
junior:
… lekker bezig Kleine!
Klopt toch, het is toch ook nèt niet ‘fitted’?
1 like
junior
2 april 2025 om 11:38
558
… hij “fit” helemaal niet!
Maar je schreef het zo leuk.
1 like
Iets met nieuwe straps. Klaar voor de zomer!?
8 likes
Op het dikste gedeelte:
Precies ter hoogte van de springbar:
4 likes
Die blauwe staat er ook vet op! Die heb ik dus in het knal oranje, maar ik trek dit model in knal oranje niet zo goed.
4 likes
junior
2 april 2025 om 14:11
563
Grollebol:
Klaar voor de zomer!?
Hier wel!
Maar ik ga ze waarschijnlijk - op de oranje na - niet gebruiken. De ‘microfiber’ sowieso niet. Dat is niet mijn kopje thee. Dus die blijft nieuw in 't doosje liggen.
PS We kunnen het bandjestopic wel opdoeken hè?
10 likes
Ik heb ook al naar de blauwe gekeken voor de Matic maar nog niet besteld
Vind ze wel mooi maar eigenlijk een 25 graden plus bandje
2 likes
Die banden met buckle kan je toch gewoon bij Alie kopen?
1 like
Thanks @Kleine_gup_in_grote_oceaan dan weet ik wat beter waar ik naar op zoek moet
1 like
Oranje staat hem toch ook prima? Of the heftig
Ben wel verrassend door deze kleur blauw al moet ik zeggen dat ik hier al zoveel combo’s heb gezien die verrassend goed werken.
En 25 graden plus, laat maar komen. Ik ben er klaar voor hoor! Iets met Bbq, pilsje en Squale
2 likes
junior:
op de oranje na
Die heb ik ook nog. De andere 2 zitten ook in hun doosje. Maar meer vanwege ruimtegebrek in m’n map. Heb ze overigens nog nooit gedragen.
Die banden wel, die buckle niet.
VriesKou:
Thanks
You’re welcome, maat!
Moet eerlijk zeggen dat ze in de winter net zo zomers dragen.
Ja, waarom niet? Het is Squale gerelateerd, dus kan het prima hier.
3 likes
Oranje matcht prima! En is wat neutraler
Enja wat mij betreft gaat het een mooie zomer worden, lekker hoor!
9 likes
Prachtig!
Ja maar de bandjes topic is voor de 1521 toch?
Zag ik net snel…
Hier nog wat spam:
13 likes
Die HFLE is echt een bandensl*t.
3 likes