Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Buongiorno! :coffee:

@Kleine_gup_in_grote_oceaan, 't is toch wel een lekker bandje! :star_struck:

Zal ik anders maar gewoon op de bestelknop drukken en op zoek gaan naar een 16mm Squale sluiting? Ik twijfel want tot nu toe heb ik de MM niet langer dan een uurtje op een rubberen band gedragen. Ik vind de stalen band gewoon érg vet en ben daarom een beetje bang dat een extra rubberen bandje weer in een Foeyonghai bakkie verdwijnt, bij de anderen … :see_no_evil: :innocent:

9 likes

In eerste instantie zeg ik JA! Maar…

Dus dat is een afweging om te maken.

Ik ook, maar ondanks dat ik heel graag een set compleet heb met rubber en staal, vind ik rubber toch stukken fijner dragen. :sweat_smile:

Nog 1x de juiste spelling dan… FoorJouwHaai! :joy: :crazy_face:

4 likes

controlling-laugh-laughing

Ik vind de stalen band bij de MM verrassend goed dragen! Dat is denk ik ook een reden dat ik er zo blij mee ben. Meestal zit een stalen band nét een half gaatje te los of te strak, deze zit (bij mij) perfect. Ik heb er niks op aan te merken.

Ach ja, het zijn vast de lentekriebels … en jouw foto’s, die me bijna wéér over een ‘ik heb het eigenlijk niet nodig’ drempel duwen. :joy: :sunglasses:

3 likes

lol

1 like

Ik kan er niets aan doen hè., tis de schuld van… :sunglasses:

6 likes

Hahaha, jij met je ninja moves!

1 like

Ja, nee, natuurlijk…
Blame It On Me GIFs | Tenor

1 like

:rofl::rofl::rofl::sunglasses:

2 likes

Ja wéér! Zonder jou had ik deze 1521 Marina Militare überhaupt niet overwogen. Het is allemaal jouw schuld, dat weet je toch … :joy: :kissing_heart:

Solly, maar twee keer hetzelfde plaatje vond ik een beetje saai! :sunglasses:

1 like

Calm Down All Good GIF by CBS - Find & Share on GIPHY

Zo’n idee kreeg ik al, my bad (schuld)! :rofl:

1 like

De Summit is gebogen boven, zal je dat nog merken met dragen?

3 likes

Nee, dat wat de tropic doet omdat het zich zo om je pols moet vormen, is bij de Summit al voorgevormd. Maakt verder geen verschil qua draagcomfort.

2 likes

Dat gaat gezellig worden; dezelfde tropic is onderweg naar mij….

13 likes

Mag ik je complimenteren met deze uitstekende en daadkrachtige keuze? :ok_hand:t4: :grimacing:

1 like

Hartelijk dank😂

2 likes

Krijgen we zometeen een Squale TropicTopic :sunglasses:

3 likes

Die is er al … :innocent:

2 likes

Leuk! Zal m eens doorspitten,
Poosje geleden vooraan begonnen de kroeg door te lezen, leuk is dat… volgens mij 2016…

3 likes

Ik vind het juist wel lekker man, op de Master in ieder geval :ok_hand:

Alleen ik irriteer me aan het stuk dubbel of uitstekende ‘fliepeltje’ (of hoe noemde we dat) bij de tropic

Dat schuift lastiger onder een mouw dan die 16/17mm titanium aan de bovenkant :sweat_smile:

Dus ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie (dikke) rubberen band met vouw-/duiksluiting. Een beetje zoals de crafter blue die ik voor de mm300 had. Snap dat ik hem niet ‘fitted’ ga vinden (potverdomme hoe vet zou dat zijn, lezen jullie mee Squale :stuck_out_tongue_closed_eyes:).

Ik had deze al gevonden:

Maarja €108 voor een rubbertje met sluiting (+evt. kosten?) is wel stevig. En ik twijfel over de dikte. Kan iemand met een schuifmaat :crazy_face: en summit (@Kleine_gup_in_grote_oceaan @junior :kissing_heart:) eens meten hoe dik die aan het einde is (dus tussen de lugs)?

3 likes

Ik zal dat straks eens even voor je opmeten, kerel! Ik trek rond 14 uur de deur op kantoor, achter me dicht.

Wat dat betreft is het jammer dat er geen Endlinks beschikbaar zijn, passend op de rechte kant van de Squale kasten. Ik weet dat Ali ze wel voor de gangbare kasten verkoopt.

2 likes