Keep the spirit alive!
Hier ook maar even delen, the place to be voor Squale banden.
Onderstaande berichten betreft de bijgeleverde banden bij de Squale 1521 Marina Militare. Ik heb naast deze banden ook een OEM stalen band, waar ik hem nu (en graag) op draag …
De eerste (Microfiber) is niet los te koop.
Misschien komt dat ooit nog.
Een oranje FKM bandje, ooit bij Ali (klik ) gekocht voor mijn 1521 Classic. Het is exact dezelfde als het zwarte STRPS bandje wat ik bij mijn Matic had. Stond ook tof!
De sluiting heb ik er zelf aangezet, zo is 't net echt …
Niet meer …
In overleg met @WillemC is de titel aangepast, zodat er nu ruimte is voor alle Squale referenties. Dus heb je een leuk bandje (gevonden) voor je Squale Matic, Master, 1521, GMT, de HFLE of een andere 1545, 2001, Super, 2002, vintage et cetera … laat ze hier zien!
Het is ook handig als naslag, als alles een beetje bij elkaar staat. Denk ik.
Zie hier bijvoorbeeld mijn ex-Matic op een Ali Racing Tropic bandje.
Remco is er ook een summit voor de Matic, heb nog niet gezocht, denk vraag eerst de bandengoeroe
OK, ik doe mee, allereerst deze, komen er vast nog meer. Hoewel ik eigenlijk best hecht aan de originele banden.
Master Marina Militare op ‘n Obris Morgan Shark Fin:
Yup!
In meerdere kleurtjes: Klik.
Zelf de zwarte en oranje gehad.
Bijzonder bandje! Lijkt me niet ideaal onder een mouw ofzo …
Okey… Kom dit topic even binnen wandelen.
Prachtig… Heel handig met die linkjes gelijk erbij maar mijn portemonnee begint gelijk te shake…
Ik wil altijd alles hebben…
Zeker! Maar de Master is zelf dik genoeg om ‘m te kunnen hebben. En alleen van heel erg opzij is tie extreem ‘haaievin’.
Ik verstop mijn horloges eigenlijk nooit onder ‘n mouw…
Vind het wel tof! Is een variant op wat je bij de Seiko duikers wel eens ziet. Met van die ‘dikke ribbels’ voor een beetje extra flexibiliteit, als je hem om de wetsuit knoopt. Ik weet even niet hoe 't heet, maar het heeft vast een naam.
EDIT: Zo iets bedoel ik.
Eeennnnn , besteld
‘Wave vent’ in goed NLs.
‘Flat vent’ heb je ook:
En zo heb ik weer wat geleerd!
Dankjewel …