Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Wat een beauty zeg … :heart_eyes:

22 likes

Was een lekker dagje☀️

12 likes

Was ook met een knipoog gemaakt. Dat en het feit dat al het snot in mijn hoofd, op dit moment, m’n hersencapaciteit (kennelijk) behoorlijk aantast. :sweat_smile: Ik moet ook geen polls maken, nu. En al helemaal niet horloges gaan shoppen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zo is deze toch wel heel vet hoor, ik ga langzaam aan mijn stem switchen Ed🤪

4 likes

Ja, toch?!
Erg prettig om naar te kijken, vind ik! :star_struck:
Idd een

3 likes

Daar zijn ze dan, de banden … :partying_face:

De - zoals Squale het zelf noemt - Microfiber band:

En de - zoals Squale het zelf noemt - Von Buren Pro Rubber band:

Als verwacht heb ik geen klik met de eerste. De rubberen band is een prima optie voor mij, leuke ‘Summit v2’. Helaas zonder quick release pennen. Maar hij gaat voorlopig weer terug naar staal!

In de zomer ga ik de een oranje Racing Tropic van Ali proberen. Lekker fris! :upside_down_face:

17 likes

Banden lijken vrij lang ook. Klopt dat?

Ja, dat vond ik bij @Kleine_gup_in_grote_oceaan de mooiste optie, tot nu toe.

2 likes

Ik weet niet wat normaal is, maar excl. sluiting in totaal 20cm.
Beide.

#MeToo

3 likes

Ik vind deze toch best erg fraai zo op jouw foto’s.

Misschien wel iets voor mijn Carbon…:thinking:

2 likes

Ik heb ze niet los bij Squale gezien, dus dan moet je ook een 1521 Marina Militare kopen … :sunglasses:

2 likes

Ik zat al ff te Googlen maar die band is mij té shiny voor mijn Squale Carbon. :sunglasses:

2 likes

Een zwarte Erika’s (‘Corsa’), met wit/oranje middenlijn én (uiteraard!) zwart DLC ijzerwerk is denk ik een schot in de roos voor jouw Carbon. Deze:

… maar dus met zwart ijzerwerk. Ze kosten wat, maar dat is 't waard. Vind ik. :innocent:
Ik heb deze band ook bij mijn Thalassa gehad, was heel tof! :star_struck:

6 likes

Dank voor de tip…en ziet er idd puik uit. Mooi mat ook. Ben zelf alleen niet zo van dit soort (MN) bandjes.

Oh en een belangrijke voorwaarde is de band moet dik zijn…zeker aan de lug zijde. Vanwege de wat dikkere kast (15.7mm :face_with_hand_over_mouth:). Ziet er anders nogal vreemd uit. Dat doet m’n Monstraps zo goed momenteel…sluit perfect aan…mooi geheel.

Ik mis alleen een extra gaatje in de band…en die zitten te dicht op elkaar (en rubber dus lastig) om zelf eentje bij te maken. Nu zit de band ietsje strak (maar kan net)…of net iets te los.

2 likes

Is dat alles … :thinking: de Matic (‘Thalassa’) die je hierboven ziet, met de Erika’s, is 16mm … :sunglasses:

RichMajorEasteuropeanshepherd-max-1mb

Goeie reden om het niet te willen! :joy:

2 likes

Haha :grinning::muscle: Baas boven baas.

Had ik niet gedacht. Forse knapen die Squales…:sunglasses:

2 likes

Misschien zijn het wel horloges voor mannen die iets te compenseren hebben … :joy:
Toch @Kleine_gup_in_grote_oceaan? :sunglasses:

2 likes

:face_with_hand_over_mouth: die 600m en de :shark: op de plaat zal daar ook best aan bijdragen…

1 like

Willen jullie effe nokken met die MN’s van Erika?
Voor je het weet bestel ik weer die nieuwe kleur(Scirocco) voor mijn militair en dan wil ik wel de custom zonder stof onder de kast en dan moet ik wederom €140 aftikken. :joy: :joy: :joy:

6 likes

lol

Inderaad!
De meeste komen niet verder dan een afwasteiltje. :joy:

3 likes

Yup :blush::grin:

3 likes