Middag mannen! Maak er een mooie zondag van
Heel fraai zo in het zonnetje!
Ik zat een beetje door de Instagram pagina van Squale te akkeren. Toen kwam ik deze foto tegen van oude bakelite bezels. Dat heeft toch wel een sfeertje hoor. Lekker vintage.
Jammer dat Squale zo weinig (of niks?) meer doet met NOS parts. Dat hebben ze wel een tijd gedaan toch? Maar op een gegeven moment is het op natuurlijk.
Voor die gekozen (qua poll, dan; niks gekocht, hoor! )
Had wel verwacht dat de
het best zou scoren. Meest veilige keurze en (bijna) iedereen vindt een blauw horloge wel mooi.
Thanks!
Ja, ik begrijp nog steeds niet helemaal hoe je op vakantie kon gaan zonder Squale!?
Een vakantie zonder Squale is natuurlijk geen vakantie!
Ja, maar dat had ik expres gedaan, he!
Mooie band Roy , staat hem goed.
Goedemiddag mannen!
Met het mes op de keel de uitvoering met de zandkleurige duikring maar eigenlijk vind ik het een beetje jammer dat ze de boel nu uitmelken. Er is er maar één die trouw is aan het “Jacques Cousteau geeft cadeautjes aan First Officer van de Calypso” verhaal, dat is de Heritage. Dat zou mijn keuze zijn. Die oogt ook gewoon frisser. Vind ik.
Ja, toch? Maar ook zonder mes, voor mij, hoor!
Ja, ik heb nu alle tijd om horlogepodcasts te luisteren (zijn er nogal wat!) en ik hoorde een grappig verhaal over hoe je nooit met alcohol op online naar horloges moet gaan zoeken, omdat allerlei horloges dan ineens heel aantrekkelijk lijken en je een stuk gemakkelijker die ‘BUY’ knop aanklikt. Ik heb dan ook twee vragen voor de kroeg:
1 Hoe vaak heb je een horloge gekocht met alcohol op?
- Nooit, ik drink niet.
- Weleens.
- Heel vaak, ik lust wel een borrel en al die horloges glimmen dan zo mooi!
2 Hoe vaak had je daar, achteraf (nuchter), spijt van?
- Iets te vaak.
- Nooit.
- Ik hou helemaal niet van horloges of drank.
Nee wel eens geschrokken en vol schaamte naast me gekeken in bed na een rits shotjes de vorige avond…
En toen draaide ik me om en zag toch wel het juiste horloge op het nachtkastje liggen.
Mooi!
Tijd om de bijgeleverde bandjes even te proberen. Ben benieuwd, maar weet eigenlijk al wel waar het op uit gaat draaien … over een uurtje zit de stalen band er weer op.
Ach, het houdt je lekker bezig!
Uhm, ik drink wel eens, maar heb nog nooit een horloge gekocht, toen ik alcohol op had. Dus werd het een lastige keuze om de poll in te vullen.