Als verwacht heb ik geen klik met de eerste. De rubberen band is een prima optie voor mij, leuke ‘Summit v2’. Helaas zonder quick release pennen. Maar hij gaat voorlopig weer terug naar staal!
In de zomer ga ik de een oranje Racing Tropic van Ali proberen. Lekker fris!
Dank voor de tip…en ziet er idd puik uit. Mooi mat ook. Ben zelf alleen niet zo van dit soort (MN) bandjes.
Oh en een belangrijke voorwaarde is de band moet dik zijn…zeker aan de lug zijde. Vanwege de wat dikkere kast (15.7mm ). Ziet er anders nogal vreemd uit. Dat doet m’n Monstraps zo goed momenteel…sluit perfect aan…mooi geheel.
Ik mis alleen een extra gaatje in de band…en die zitten te dicht op elkaar (en rubber dus lastig) om zelf eentje bij te maken. Nu zit de band ietsje strak (maar kan net)…of net iets te los.
Willen jullie effe nokken met die MN’s van Erika?
Voor je het weet bestel ik weer die nieuwe kleur(Scirocco) voor mijn militair en dan wil ik wel de custom zonder stof onder de kast en dan moet ik wederom €140 aftikken.
Ah…moet ik raden? Maar nee…ik denk sowieso niet dat een carbon band de juiste keuze is voor dit horloge. Matzwart moet het zijn…en zonder kleurig stiksel.