Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Uhm… Een damespols? :man_shrugging:t4::sweat_smile:

1 like

Er zijn wel carbon banden van een ander merk …

1 like

Ah…moet ik raden? :grinning: Maar nee…ik denk sowieso niet dat een carbon band de juiste keuze is voor dit horloge. Matzwart moet het zijn…en zonder kleurig stiksel.

Dat denk ik ook … is perlon wat? Lastig horloge voor bandjes lijkt me.
Iig Hirsch en volgens mij di-modell ., ben toen wel eens wat tegen gekomen maar heb het niet opgeslagen :woozy_face:

1 like

Klopt…Hirsch idd. Daar ben ik ook wel eens carbon bandjes tegengekomen.

Ik denk dat de hybrid rubber van Monstraps die er nu op zit eigenlijk wel zo’n beetje perfect is. Al zou ik graag ‘een gaatje meer’ hebben, de band staat super, zit prettig en sluit ook gewoon perfect aan op de kast (de juiste dikte).

Mocht ik iets tegenkomen…maar anders laat ik het even voor wat het is en geniet ik verder van deze heerlijke Squale aanwinst. :ok_hand:

Dank voor het meedenken…wordt gewaardeerd.

2 likes

Zou een zwarte sailcloth artem strap niet staan? Hebben ze ook met zwarte pvd sluiting, zijn wel wat prijzig maar super comfortabel.
En nu ook via Fratello te bestellen dus geen invoerkosten.

2 likes

Thx. Idd te prijzig. En te shiny. :smiling_face:

1 like

Sowwy :pensive:

1 like

Kom dit tegen.
Hirsch AYRTON Carbon Embossed Performance Watch Strap
Maar weet niet of dat nou zo’n mooie combi is…

2 likes

:point_up_2: :grin:

1 like

Gave band zekers, maar idd rood is niet echt de kleur voor m’n Squale met oranje accenten.

Ik heb zo’n band eens gehad en ik vond 'm niet erg fijn zitten om de pols. De binnenzijde is te stroef…juist met rubber is een gladdde binnenzijde belangrijk. Voor mij iig. :sunglasses:

1 like

:innocent:

Deze is ook wel tof lijkt mij

Doet me beetje denken aan jlc strap van de master diver

1 like

Haha…ik waardeer het enthousiasme…maar dit gaat 'm voor mij echt niet worden. :sweat_smile::man_shrugging::wink:

1 like

Hahaha ja zo zie je maar dat het best persoonlijk is :sweat_smile:

1 like

Absoluut. :grin::+1:

1 like

Horloge wil ik ook niet zwaarder hebben/maken. Forged carbon is juist zo fijn vanwege het relatief lage gewicht. :ok_hand:

1 like

Dat is het zeker!
Er is trouwens een ‘Squale banden inspiratie’ topic. Met nog veel meer suggesties: Klik. :beers:

4 likes

Ah…daar ga ik ff neuzen. Grazie.

Edit : 204 posts en…niente noppes zero. :joy: Kwam wel mijzelf nog tegen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

peter-hermann-charles-brooks

2 likes

Da’s niet fijn, jezelf tegenkomen… :slightly_frowning_face: Of ben je nog goede tips tegengekomen van jezelf in het verleden? Iets als: ‘Bericht voor mij in de toekomst: Niet nog meer horloges kopen!!!’ :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes