Dat denk ik ook ⦠is perlon wat? Lastig horloge voor bandjes lijkt me.
Iig Hirsch en volgens mij di-modell ., ben toen wel eens wat tegen gekomen maar heb het niet opgeslagen ![]()
Kloptā¦Hirsch idd. Daar ben ik ook wel eens carbon bandjes tegengekomen.
Ik denk dat de hybrid rubber van Monstraps die er nu op zit eigenlijk wel zoān beetje perfect is. Al zou ik graag āeen gaatje meerā hebben, de band staat super, zit prettig en sluit ook gewoon perfect aan op de kast (de juiste dikte).
Mocht ik iets tegenkomenā¦maar anders laat ik het even voor wat het is en geniet ik verder van deze heerlijke Squale aanwinst. ![]()
Dank voor het meedenkenā¦wordt gewaardeerd.
Zou een zwarte sailcloth artem strap niet staan? Hebben ze ook met zwarte pvd sluiting, zijn wel wat prijzig maar super comfortabel.
En nu ook via Fratello te bestellen dus geen invoerkosten.
Thx. Idd te prijzig. En te shiny. ![]()
Sowwy ![]()
Kom dit tegen.

Maar weet niet of dat nou zoān mooie combi isā¦
![]()
Gave band zekers, maar idd rood is niet echt de kleur voor mān Squale met oranje accenten.
Ik heb zoān band eens gehad en ik vond 'm niet erg fijn zitten om de pols. De binnenzijde is te stroefā¦juist met rubber is een gladdde binnenzijde belangrijk. Voor mij iig. ![]()
![]()
Deze is ook wel tof lijkt mij
Doet me beetje denken aan jlc strap van de master diver
Hahaā¦ik waardeer het enthousiasmeā¦maar dit gaat 'm voor mij echt niet worden. ![]()
![]()
![]()
Hahaha ja zo zie je maar dat het best persoonlijk is ![]()
Absoluut. ![]()
![]()
Horloge wil ik ook niet zwaarder hebben/maken. Forged carbon is juist zo fijn vanwege het relatief lage gewicht. ![]()
Dat is het zeker!
Er is trouwens een āSquale banden inspiratieā topic. Met nog veel meer suggesties: Klik. ![]()
Ahā¦daar ga ik ff neuzen. Grazie.
Edit : 204 posts enā¦niente noppes zero.
Kwam wel mijzelf nog tegen ![]()

Daās niet fijn, jezelf tegenkomenā¦
Of ben je nog goede tips tegengekomen van jezelf in het verleden? Iets als: āBericht voor mij in de toekomst: Niet nog meer horloges kopen!!!ā ![]()
Gelukkig kwam ik niet een leuke meid tegen die mān moeder blijkt te zijn in de toekomst. ![]()
![]()
@junior yupā¦dat dus. ![]()
Haha, zat ik ook aan te denken, idd! Ben nog steeds op zoek naar een Sports Almanac 2025-2035! ![]()