Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 8)

Goedemiddag mannen! :beers:

Met het mes op de keel de uitvoering met de zandkleurige duikring maar eigenlijk vind ik het een beetje jammer dat ze de boel nu uitmelken. Er is er maar één die trouw is aan het “Jacques Cousteau geeft cadeautjes aan First Officer van de Calypso” verhaal, dat is de Heritage. Dat zou mijn keuze zijn. Die oogt ook gewoon frisser. Vind ik. :sunglasses:

9 likes

Ja, toch? Maar ook zonder mes, voor mij, hoor! :grin:

1 like

Ja, ik heb nu alle tijd om horlogepodcasts te luisteren (zijn er nogal wat!) en ik hoorde een grappig verhaal over hoe je nooit met alcohol op online naar horloges moet gaan zoeken, omdat allerlei horloges dan ineens heel aantrekkelijk lijken en je een stuk gemakkelijker die ‘BUY’ knop aanklikt. Ik heb dan ook twee vragen voor de kroeg:

1 Hoe vaak heb je een horloge gekocht met alcohol op? :beer:

• Nooit, ik drink niet.
  • Weleens.
  • Heel vaak, ik lust wel een borrel en al die horloges glimmen dan zo mooi!
0 stemmers

2 Hoe vaak had je daar, achteraf (nuchter), spijt van? :stuck_out_tongue_winking_eye:

• Iets te vaak.
  • Nooit.
  • Ik hou helemaal niet van horloges of drank.
0 stemmers

Get blasted, go broke: More Americans go 'drunk shopping'

2 likes

Nee wel eens geschrokken en vol schaamte naast me gekeken in bed na een rits shotjes de vorige avond…

En toen draaide ik me om en zag toch wel het juiste horloge op het nachtkastje liggen. :smile:

5 likes

:joy:

Mooi!

2 likes

Tijd om de bijgeleverde bandjes even te proberen. Ben benieuwd, maar weet eigenlijk al wel waar het op uit gaat draaien … over een uurtje zit de stalen band er weer op. :joy:

12 likes

Ach, het houdt je lekker bezig! :wink:

2 likes

Uhm, ik drink wel eens, maar heb nog nooit een horloge gekocht, toen ik alcohol op had. Dus werd het een lastige keuze om de poll in te vullen. :sweat_smile:

3 likes

Wat een beauty zeg … :heart_eyes:

22 likes

Was een lekker dagje☀️

12 likes

Was ook met een knipoog gemaakt. Dat en het feit dat al het snot in mijn hoofd, op dit moment, m’n hersencapaciteit (kennelijk) behoorlijk aantast. :sweat_smile: Ik moet ook geen polls maken, nu. En al helemaal niet horloges gaan shoppen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zo is deze toch wel heel vet hoor, ik ga langzaam aan mijn stem switchen Ed🤪

4 likes

Ja, toch?!
Erg prettig om naar te kijken, vind ik! :star_struck:
Idd een

3 likes

Daar zijn ze dan, de banden … :partying_face:

De - zoals Squale het zelf noemt - Microfiber band:

En de - zoals Squale het zelf noemt - Von Buren Pro Rubber band:

Als verwacht heb ik geen klik met de eerste. De rubberen band is een prima optie voor mij, leuke ‘Summit v2’. Helaas zonder quick release pennen. Maar hij gaat voorlopig weer terug naar staal!

In de zomer ga ik de een oranje Racing Tropic van Ali proberen. Lekker fris! :upside_down_face:

17 likes

Banden lijken vrij lang ook. Klopt dat?

Ja, dat vond ik bij @Kleine_gup_in_grote_oceaan de mooiste optie, tot nu toe.

2 likes

Ik weet niet wat normaal is, maar excl. sluiting in totaal 20cm.
Beide.

#MeToo

3 likes

Ik vind deze toch best erg fraai zo op jouw foto’s.

Misschien wel iets voor mijn Carbon…:thinking:

2 likes

Ik heb ze niet los bij Squale gezien, dus dan moet je ook een 1521 Marina Militare kopen … :sunglasses:

2 likes

Ik zat al ff te Googlen maar die band is mij té shiny voor mijn Squale Carbon. :sunglasses:

2 likes

Een zwarte Erika’s (‘Corsa’), met wit/oranje middenlijn én (uiteraard!) zwart DLC ijzerwerk is denk ik een schot in de roos voor jouw Carbon. Deze:

… maar dus met zwart ijzerwerk. Ze kosten wat, maar dat is 't waard. Vind ik. :innocent:
Ik heb deze band ook bij mijn Thalassa gehad, was heel tof! :star_struck:

6 likes