Met het mes op de keel de uitvoering met de zandkleurige duikring maar eigenlijk vind ik het een beetje jammer dat ze de boel nu uitmelken. Er is er maar één die trouw is aan het “Jacques Cousteau geeft cadeautjes aan First Officer van de Calypso” verhaal, dat is de Heritage. Dat zou mijn keuze zijn. Die oogt ook gewoon frisser. Vind ik.
Ja, ik heb nu alle tijd om horlogepodcasts te luisteren (zijn er nogal wat!) en ik hoorde een grappig verhaal over hoe je nooit met alcohol op online naar horloges moet gaan zoeken, omdat allerlei horloges dan ineens heel aantrekkelijk lijken en je een stuk gemakkelijker die ‘BUY’ knop aanklikt. Ik heb dan ook twee vragen voor de kroeg:
1 Hoe vaak heb je een horloge gekocht met alcohol op?
Nooit, ik drink niet.
Weleens.
Heel vaak, ik lust wel een borrel en al die horloges glimmen dan zo mooi!
0stemmers
2 Hoe vaak had je daar, achteraf (nuchter), spijt van?
Tijd om de bijgeleverde bandjes even te proberen. Ben benieuwd, maar weet eigenlijk al wel waar het op uit gaat draaien … over een uurtje zit de stalen band er weer op.
Was ook met een knipoog gemaakt. Dat en het feit dat al het snot in mijn hoofd, op dit moment, m’n hersencapaciteit (kennelijk) behoorlijk aantast. Ik moet ook geen polls maken, nu. En al helemaal niet horloges gaan shoppen!
Als verwacht heb ik geen klik met de eerste. De rubberen band is een prima optie voor mij, leuke ‘Summit v2’. Helaas zonder quick release pennen. Maar hij gaat voorlopig weer terug naar staal!
In de zomer ga ik de een oranje Racing Tropic van Ali proberen. Lekker fris!