Wel ook een gaaf koffertje eigenlijk
Bij de Marina Militare zit ook zoiets toch?
Ik vraag me trouwens af of het gespje aan de tropic ook titanium is, zo ziet het er wel uit maar het lijkt me sterk hoe kom ik daar achter?
#zoveelvragen
Wel ook een gaaf koffertje eigenlijk
Bij de Marina Militare zit ook zoiets toch?
Ik vraag me trouwens af of het gespje aan de tropic ook titanium is, zo ziet het er wel uit maar het lijkt me sterk hoe kom ik daar achter?
#zoveelvragen
Als je de juiste hebt wel
Een veel kleiner doosje …
Thanks
Zat hij bij jou al geplakt? Bij mij zat hij er in ieder geval los bij met de plakkant nog bedekt met het folietje.
Ah nice dat lijkt me wel, die is nog nooit van het kussentje geweest
Het ziet er ook wel zo uit maar dit leek me nou een typisch bochtje/hoekje wat Squale nog wel eens af wil snijden maarreh netjes
er zit ook een soort van licentiestickertje op de onderkan
Zat hij bij jou al geplakt? Bij mij zat hij er in ieder geval los bij met de plakkant nog bedekt met het folietje.
Oeioeioei als één van de twee maar niet fake is!
Ik heb in ieder geval nummer #159.
Grapje @junior!
Drie keer raden welke van de twee …
Bij mij zat hij er in ieder geval los bij met de plakkant nog bedekt met het folietje.
Dus!
Maar even serieus, bij mij zit dat hologram stickertje onderop het doosje geplakt, zoals de foto laat zien. Daar heb ik zelf niks aan gedaan/veranderd. Ik neem aan dat het al vanaf het begin zo is, maar daar kan @Joshido ons vast meer over vertellen. Misschien heeft hij hem er opgeplakt.
Ik zal hem thuis even erbij pakken en fotograferen. Volgens mij zit daar ook gewoon een officieel watermerkje op.
Ik zal hem thuis even erbij pakken en fotograferen.
Voor mij hoef je het niet te doen hoor maar @VriesKou vertrouwt je niet helemaal …
Een veel kleiner doosje …
Grote en kleine dozen, het niveau wordt bedenkelijk hier…
Plaatje van mijn ex, voor de sfeer …
Had je ex een grote of een kleine doos?
Had je ex een grote of een kleine doos
Ze was in ieder geval een PSeiko!
Misschien heeft hij hem er opgeplakt.
Weet je wat het probleem is van losse kleine stickertjes die nog niet zijn geplakt?
Je kunt ze blijkbaar kwijtraken…
Risotto
Smakelijk