Met die stalen bezelinsert echt cool. Wat als die ook polished zou zijn
Dan mag je in de zomer helemaal goed uitkijken voor eksters.
Nice!
Pas afgekickt. Aangemeld bij SA. Squaleholics Anonymous.
Gaat best goed nu.
Staat een mooie ssh003 op marktplaats, zelfde verkoper als waar ik mn ssh001 vandaan heb.
Ik sluit me aan bij de opmerkingen; ideaal, loopt altijd op tijd. En fenomenale afwerking voor het geld. En met de nieuwe sluiting echt een stap vooruit in comfort!
Jaa , bijna hè , zal n
Tropic bestellen, komt goed
Vier op een rij, iedereen blij!
Ik vind #159 't mooist …
PS Vandaag komt de oranje Summit binnen! Ben benieuwd hoe dat staat.
Ik 69!
Maar ik heb 262, ook een mooi getal!
Gelukkig was deze nog niet weg en gaan jullie hem de komende periode toch nog vaker aan mijn pols zien
De Master ligt nog steeds in z’n doosje te wachten tot ik de titanium band er weer op zet, en de 2001 is net op de post gegaan naar Squale voor een reparatie
Moet ik zeggen: gisteren reparatie verzoek ingediend via de website en vandaag keurig een berichtje dat ik hem op kon sturen naar Italië, dus netjes
Toch fijn als je dan nog een prima 1521 hebt liggen
Ow, wat is er aan de hand?
Loopt 'ie niet lekker ofzo …
Doen! Dan zien we de Master ook weer eens voorbij komen …
Jawel, of nouja net zoals (bijna) alle andere Squale’s (dus niet súper strak maar oké
)
Nee ik zag ineens wat beschadigingen ónder de saffieren bezel:
Toen ik dat eenmaal zag kon ik niets anders meer zien

Aangezien het gewoon een nieuwe is (door een kennis bij een Italiaanse juwelier gekocht) heb ik dat berichtje rechtstreeks naar Squale gestuurd en word dus keurig geholpen. Maar zal hem waarschijnlijk wel een maand of 2/3 kwijt zijn (net als de 1545 GMT toen)

Dat snap ik heel erg goed. Ik zou me daar ook aan (gaan) storen, wat ik eigenlijk nu al doe met de afwijking van +6,5s/dag … maar ja “dat is binnen de specs meneer” dus om daarover te reclameren heeft geen zin.
Jammer dat je hem nu een hele tijd kwijt bent, tegelijkertijd: Als 'ie terugkomt heb je er dubbel plezier van! Tot die tijd lekker de Master en de Militaire om de pols. Ook niet gek.