Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Met die stalen bezelinsert echt cool. Wat als die ook polished zou zijn :star_struck: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dan mag je in de zomer helemaal goed uitkijken voor eksters. :star2: :bird:

3 likes

De laatste

17 likes

15 likes

Nice!

Pas afgekickt. Aangemeld bij SA. Squaleholics Anonymous. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gaat best goed nu.
image

3 likes

Staat een mooie ssh003 op marktplaats, zelfde verkoper als waar ik mn ssh001 vandaan heb.

Ik sluit me aan bij de opmerkingen; ideaal, loopt altijd op tijd. En fenomenale afwerking voor het geld. En met de nieuwe sluiting echt een stap vooruit in comfort!

3 likes

Moge, bij deze een kleine gup foto :slightly_smiling_face:

11 likes

Juustum, zoals ut heurt! Bijna dan, hè… :crazy_face:

Mogguh, Squalisti!

12 likes

Jaa , bijna hè :smile:, zal n :tangerine: Tropic bestellen, komt goed :sunglasses:

1 like

Môgge Squalevrienden! :coffee:

16 likes

Om het setje compleet te maken; goedemorgen.

13 likes

Vier op een rij, iedereen blij! :joy:

3 likes

Ik vind #159 't mooist …

tumblr_d6dd7eba6c8be14cc94605e112dc3d94_2ca7f634_400

Grote blij! :sunglasses:

PS Vandaag komt de oranje Summit binnen! Ben benieuwd hoe dat staat.

1 like

Ik 69!
tumblr_d6dd7eba6c8be14cc94605e112dc3d94_2ca7f634_400

Maar ik heb 262, ook een mooi getal!

3 likes

2 likes

Goedemorgen

14 likes

Gelukkig was deze nog niet weg en gaan jullie hem de komende periode toch nog vaker aan mijn pols zien :sweat_smile:

De Master ligt nog steeds in z’n doosje te wachten tot ik de titanium band er weer op zet, en de 2001 is net op de post gegaan naar Squale voor een reparatie :melting_face:

Moet ik zeggen: gisteren reparatie verzoek ingediend via de website en vandaag keurig een berichtje dat ik hem op kon sturen naar Italië, dus netjes :+1:

Toch fijn als je dan nog een prima 1521 hebt liggen :laughing: :ok_hand:

12 likes

f37cdc47-23ba-4785-844c-427074213f82_text

Ow, wat is er aan de hand?
Loopt 'ie niet lekker ofzo …

Doen! Dan zien we de Master ook weer eens voorbij komen … :hugs:

2 likes

Jawel, of nouja net zoals (bijna) alle andere Squale’s :sweat_smile: (dus niet súper strak maar oké :speak_no_evil:)

Nee ik zag ineens wat beschadigingen ónder de saffieren bezel:

Toen ik dat eenmaal zag kon ik niets anders meer zien :wink:
Aangezien het gewoon een nieuwe is (door een kennis bij een Italiaanse juwelier gekocht) heb ik dat berichtje rechtstreeks naar Squale gestuurd en word dus keurig geholpen. Maar zal hem waarschijnlijk wel een maand of 2/3 kwijt zijn (net als de 1545 GMT toen) :laughing: Dat is jammer maar het irriteerde me mateloos, en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dat nooit minder zou worden.

9 likes

:joy:

Dat snap ik heel erg goed. Ik zou me daar ook aan (gaan) storen, wat ik eigenlijk nu al doe met de afwijking van +6,5s/dag … maar ja “dat is binnen de specs meneer” dus om daarover te reclameren heeft geen zin.

Jammer dat je hem nu een hele tijd kwijt bent, tegelijkertijd: Als 'ie terugkomt heb je er dubbel plezier van! Tot die tijd lekker de Master en de Militaire om de pols. Ook niet gek. :wink:

4 likes