Toch zijn deze uurwerken wel heel goed te reguleren. Alleen hebben de meeste horlogemerken daar geen zin in.
De Ocean Blasted liep al strak, maar Peter heeft hem op +1 gekregen, bij normaal dragen. Dat is wel relaxed hoor.
Toch zijn deze uurwerken wel heel goed te reguleren. Alleen hebben de meeste horlogemerken daar geen zin in.
De Ocean Blasted liep al strak, maar Peter heeft hem op +1 gekregen, bij normaal dragen. Dat is wel relaxed hoor.
Ja das jammer, hebben ze overigens niets over gezegd hoor, daar ga ik voor de voorzichtigheid zelf maar gewoon vanuit.
Vind ik ook nog vrij netjes, meeste Squales die ik heb gehad deden dat minder ik weet ook nog steeds niet precies hoe je die ‘specs’ nu moet lezen. Is het gemiddeld +/- 7s/d? Waarbij de maximale afwijking in 1 positie +/- 20s/d mag zijn? Dus als ie gemiddeld over alle posities (of die 3 waarin ze elaboré ‘afregelen’?) +8 s/d loopt dan zit ie er buiten? En in geen enkele positie boven die 20.
Zo ist, en dan trakteer ik hem (mezelf) op de stalen band
En zo ist ook precies
Exact dit, volgens mij …
Jullie wisselen regelmatig van horloge en dan moet je de boel na twee dagen weer aanslingeren en gelijk zetten. Ik draag mijn horloges 24x7 en dan gaat een ‘grotere’ afwijking veel sneller irriteren. Denk ik.
De Matic liep +0,3s/dag, oftewel iets meer dan anderhalve minuut p/jaar. De 1521MM loopt anderhalve minuut in anderhalve week … maar goed, ik ga hem tzt. wel even bij een horlogemaker afgeven.
Klopt. Mijn Thalassa liep véél te snel en die heb ik toen teruggestuurd naar QW, @royke74 heeft hem toen ruim binnen COSC marges voor me afgeregeld. Was ik blij mee!
Er is maar 1 oplossing @junior , gewoon een horloge erbij nemen en dan om de 2 dagen wisselen.
Oranje summit staat hem trouwens heel goed
… dan moet dat maar!
De Squale Mini is binnen!
Hij is echt heel mooi vooral gezien zijn leeftijd😎
Mijn vrouw is er blij mee, en daar ging het om.
Alleen nu heeft zij wel een Squale en ik niet🤔
Verschil moet er zijn hè, en die Casio is ook leuk., heb ik ook wel eens naar gekeken…
Ik wens jouw vrouw veel draagplezier!
Deze ‘MINI’ ziet er ontzettend tof uit, keurig voor de leeftijd … ga je nog proberen om die andere duikring bij te krijgen? Denk dat 'm dat helemaal af maakt. Hoe dan ook, mooi horloge.
Gefeliciteerd met de NA voor je vrouw
Dat kan natuurlijk niet …
Leuk, die Squale voor je vrouw!
Gefeliciteerd, is wel echt een inimini op jouw pols.
Geinig, ik doe dat ook. Helaas heeft dat wel als onvermijdelijk gevolg dat ze na enkele weken veranderen in een limited steptegel editie. Ik vecht blijkbaar best vaak tegen de muur snachts
ooh en die oranje bandjes zijn nog altijd fugly!
wel vet horloge
Blij met deze NA, 1521 Militaire polished. Wel direct na ontvangst een fijne Baltic Tropic overgenomen van @ArjenD, dit in plaats van de Milanese waar hij op kwam.
Mooie aanwinst! Congratulazioni!
Congtatz met deze mooie
Leuke aanwinst, geniet ervan!