Haha deze gaat niet mee het zwembad in, pas wel op
Nu nog Sagres ipv super bock lekker man geniet ervan
Ik dénk dat ik het ideale rubber (voor mij) heb gevonden

Haha deze gaat niet mee het zwembad in, pas wel op
Nu nog Sagres ipv super bock lekker man geniet ervan
Een gewaarschuwd mens (2x zelfs ) telt voor twee. Ook 2x zelfs.
Waar heb je die dan vandaan? En zijn er ook andere kleuren met zo’n sluiting? Erg fraai!
Ome Ali wat denk jij dan
Zo’n beetje alle van de regenboog en zelfs in 19mm dus ik ga hem ook proberen voor de 2001
Die had ik zelf nog liggen (maar komt ook van ali), ze verkopen hem wel ook in combinatie met een sluiting maar dat is een andere soort, zonder microadjust en dat vond ik niks.
Thanks
Links please
Paar tropics van ali gehad maar toch te lang. Dit ziet er beter uit!
Winkeltje waar die sluiting vandaan komt lijkt niet meer te bestaan maar dit ziet er wel redelijk hetzelfde uit:
Nou, heb ik weer. De 1521 MM is gestopt met lopen, doet niks meer, noppes, nada.
Ik heb hem alleen in de Antilliaanse wateren gedragen, als men zich afvraagt wat ik er mee heb gedaan. Verder gewoon normaal gedragen. Hij was verder ook helemaal dichtgeschroefd en ik zie geen vocht onder het glas.
Nou, dat wordt dus opsturen als ik terug ben, pfff.
Oei das balen man. Heb je nog garantie?
Ja, het is vervelend. Maar ook niet meer dan dat. Het horloge zit nog vol in de garantie en is pas van januari dit jaar.
Ik zag alleen net op de website, dat je tegenwoordig horloges van na '21, zelf moet aanmelden voor de garantie. Anders zit er dus geen garantie op.
Dus na m’n vakantie maar even registreren, reperatie formulier invullen, opsturen en 2 a 3 maanden wachten totdat ie weer retour komt.
Dit is overigens al de 2e van de 3 Squale’s die ik nieuw heb gekocht en een probleem heeft. De enige die geen problemen heeft gehad en ik ook nog eens het langste in bezit heb, is de Thalassa die ik van de heren van Q-watches heb gekocht.
Must be a sign.
Zoals je weet zeker wel 6/7 Squale gehad nieuw en 2e hands en nooit problemen gehad
Het zou best wel opgelost worden maar vervelend is het wel
Dat is balen en jammer dat het zo gelijk op vakantie moet gebeuren… Gelukkig zit er nog garantie op
Dat is niet leuk! Zeker niet op vakantie. Heb je ook nog wel een ander horloge mee?
Ben wel benieuwd wat ermee aan de hand is. Je zou toch denken dat de Sellita uurwerken best betrouwbaar zijn.
Ja, da’s køt. Maar wordt vast goed opgelost. Wel effe gedoe, natuurlijk.
Heb zelf met 4 Squales nog nooit een probleem gehad, gelukkig. Nou ja, behalve natuurlijk toen ik er zelf een op straat liet donderden. Maar ook toen liep ie nog wel en had ie alleen uiterlijke schade.
Succes kerel! Gelukkig heb je nog 2 horloges mee, toch?
Wat balen gozer!
Witte band en de clasp besteld, ben benieuwd! Als het bevalt… rainbow incoming
Das Balen Kleine Gup en vreemd voor zo een nieuw horloge