Ik zou het beiden niet aanraden, hoewel ik best wat mensen ken die het laatste doen zonder zich al te druk te maken…
Schijnen vaak hand in hand te gaan
Die is dus wel korter en van een mooiere kwaliteit de kleur lijkt iets intenser
Waar kan ik de wolbrook het beste bestellen?
Ik moet zeggen dat de kleur van de Ali perfect matcht met de indices van het horloge
Is dat zo? Met beide, gelukkig, geen ervaring. Kom wel regelmatig in onze hoofdstad. Dat dan weer wel.
Ik zeg maar wat
Heb ook met beide (gelukkig) geen ervaring
Ik heb mijne (zwart) bij hen zelf besteld. Ik zie ze wel ook met enige regelmaat langskomen op bijvoorbeeld HF of andere fora. Lastig te zeggen hoe die kleur is, er staat er op hun eigen pagina eentje naast in de zelfde kleur (Sand) die op die foto een stuk lichter oogt… blijft lastig met foto’s op een computer natuurlijk.
Ik zal er eens op de laptop naar kijken en vergelijken…
Ik heb er inmiddels ook meerdere besteld. Zijn echt super fijne bandjes. Zeker voor die prijs.
Het komt allemaal wel goed. Ik ben er in ieder geval niet sjaggie om, zoals met de GMT in Griekenland. Maar ja, dat was toen de eerste keer dat mij zoiets overkwam.
Zeker wel, m’n G-shock en m’n MM200!
Geniet ervan, maatje!
Siii!
Die heeft Oompie Ali ook, heb ik hier ookal eens eerder gepost
Ja, gewoon uit het niets!
Daar gebeuren schijnbaar hele andere nare dingen mee. Zo loop je ermee rond, en zo lig je op straat, met blauwe ogen, een bloedneus en het meest magische van alles… Zonder LOLex.
Thanks, kerel!
Wat ik net zei, Oompie Ali…
Aaah, gevonden dus!
Ik leef met je mee
De band of het horloge?
Solly kep m van schrik weer in de doos gedaan
De set , t is een mooi weer watch
Dan snap ik inderdaad dat je em de laatste tijd niet veel om hebt
Volgens mij is hij altijd mooi, die dial