Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Als je dan toch in België bent, probeer de friet met zuurvlees of stoofvlees! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Gaan dan!:joy::joy::joy:

3 likes

Maar gewoon aan de lampen hangen s wellicht veiliger……

5 likes

Oeffffff gelukkig! Ik zat hier op de bank gewoon in spanning hey! Na lezen van je bericht!

1 like

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Buongiorno capitani! :raised_hands:

Heerlijk om zo 's ochtends te wandelen… nog zo stil overal. :shushing_face:

22 likes

17 likes

Moge all,

:grimacing::smile:

9 likes

Lees elke dag lekker mee en zo nu en dan een fotootje vandaag de Corallo ! Fijn weekend amici di squali

14 likes

Loop ik door een gezellige straat → zie ik ook een gezellig kroegje ! Leuk volk, biertje besteld :joy:, ben weer terug.

18 likes

Hoppa :sun_with_face::point_right::beers::yum::heavy_check_mark:

12 likes

Goed weekend, sharkies! :shark:

19 likes

Kwam voorbij een Montblanc winkel. Mooi schrijfgerei,
natuurlijk en hun geuren vind ik ook vaak lekker. Hun horloges zijn ook best aardig.

En toen liep ik voorbij een Swatch store. Moet nog altijd denken aan de slaapzakken voor de deur, in de tijd van de launch van de MoonSwatch. :grin:
Was even geïntrigeerd door wat ik hier zag.

Mij werd gevraag of ik nog iets wilde passen en deze sprong er wel uit, vond ik. Super licht, natuurlijk. Tot 91m WR (?:thinking:). Dus je kunt ermee zwemmen. Maar wel een automaat, met zelfs see-thru caseback! En natuurlijk een link met Squale.

Onverwacht leuk, vond ik eigenlijk wel. Zie mezelf er we mee lopen, aan de mediterrane kust, deze zomer.:sunglasses::palm_tree::ocean:
Maar toch nog even de impuls kunnen weerstaan, voor nu dan.:wink:

Nou, proost, Squalegekkies!:beers:

14 likes

Is toch dat Sistem51 uurwerk?

Volgens mij wel.

Paar keer een Swatch51 gehad, leuk herrie-uurwerk. Hoorbare automaat :sunglasses:

1 like

Buonasera amici di Skûwàle! :beers:

19 likes

Het was niet heel stil in de winkel. Dus is me niet opgevallen.

1 like

23 likes

Mijn laatste twee Squalies :revolving_hearts: zijn inmiddels terug van een “schoonmaakbeurtje-plus” :nail_care: bij @PeterLC . Vooral de 1521 “T” was daar hard aan toe — die liep behoorlijk uit de pas. Nu tikt 'ie weer netjes op ca. +1 sec, dus meer dan prima. :ok_hand:

Bij de 1553 heeft Peter de dekselpakking vervangen, die begon al wat stug te worden. En bij de 1521 heeft hij een paar cruciale smeerpunten aangepakt, waaronder het rotorlager. Ook alle stofjes onder het glas en op de wijzerplaat zijn grondig nagelopen. En natuurlijk beide horloges nog even een WR-test gegeven – het blijven tenslotte serieuze duikers. :diving_mask:

Grappig detail: in de 1521 bleek een geel ETA 2824-uurwerk te zitten. Ik kende eigenlijk alleen de zilverkleurige varianten, maar blijkbaar heeft ETA dus ook ooit een gele uitvoering gemaakt. In de 1553 zit trouwens een ETA F06.111 quartz uurwerk.

Deze twee kunnen er weer een flinke tijd tegenaan! :cowboy_hat_face:

1521 “T” :arrow_heading_up:

1553 NOS Quartz :arrow_heading_up:

23 likes