Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Kan ik me toch ook bijna niet voorstellen… omdat Squale ieder horloge test op WR.

1 like

Ik heb een kennis met een 3D printer, zal hem eens vragen…

3 likes

Ik heb een printer. En kan ook wel een scanner lenen. Even over denken. Een goed contact in China is het belangrijkste denk ik.

3 likes

Volgens mij is het sinds kort mogelijk met speciale printers siliconen (flexibel) te printen. Dus ben benieuwd hoe ver we kunnen komen in ons netwerk

2 likes

Maar

Is k#dt :crazy_face: of kan die ook FKM/HNBR rubber printen?

1 like

Rubber is geen thermoplast dus wordt niet vloeibaar met verhitting, moeilijk printbaar dus. Ze hebben nu wel iets uitgevonden wat printbaar is en flexibel blijft o.a. voor wearables. Daarnawordt het te technisch voor mij. :laughing:

Maar zou mooi zijn als iemand met verstand ervan ons kan helpen :wink:

2 likes

18 likes

Ik ga binnenkort een weekje naar Polen en ik zie op de site van een horlogezaak deze horloges die afgeprijsd zijn. Omgerekend is dit zo’n €1.200. Is dit een goede deal die je niet vaak ziet?

Ik heb net een Speedy gekocht dus ik ben niet perse op zoek naar iets nieuws, maar een duiker ontbreekt nog wel en ik vind deze wel heel gaaf. Ben ik gek als ik deze laat liggen?

5 likes

Ik ook niet, al is het alleen maar omdat ik ook geen vocht onder het glas zie.

Op zich wel! Ik ken alleen de website en betrouwbaarheid ervan niet.

4 likes

Het is een keten die in veel Poolse winkelcentra zit. Dus dat zit wel goed.

1 like

Oh, o.k., als het gewoon een echte Squale AD is… Waarom niet? Leuk aandenken aan de reis. Vind vooral de Sub39 GMT erg gaaf!

3 likes

Vink wel meevallen :sweat_smile: zo’n Sub39 is hier in agustus van eigenaar gewisseld met een vraagprijs van €760 en een 2002 is ook moeilijk kwijt te raken (en te dragen zonder flinke polsen). Maar als jij ze tof vindt en niet de intentie hebt hem weer weg te doen (of de afschrijving maakt je niet uit) dan is het geen verkeerde prijs voor een nieuwe.

2 likes

Er is veel moois te vinden, hier…

Cheers, gents!:beers:

Oh en het uitzicht vanuit onze penthouse.

16 likes

Niet in die hijskraan klimmen @TagEd , dat is niet verstandig.
Ook niet na 6 Leffe Blond :wink:

4 likes

Oké, net met de mm200 wezen zwemmen. Ik zal over een uur nog eens kijken of hij nog loopt. :joy:

5 likes

En? :face_with_peeking_eye:

1 like

Hahahaha, thanks voor de wekker. :joy: Hij loopt nog steeds als een zonnetje. :sunglasses:

2 likes

Mooi, dan ligt het i.i.g. niet aan het lokale water. :+1: :smile:

2 likes

:rofl::rofl:

2 likes

Lekker Mexicaans, vanavond.:yum: Inmiddels ook al weer twee van deze op en ik voel ineens een bijna niet te bedwingen drang om in die hijskraan te klimmen!:face_with_spiral_eyes::sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes