Aha… Ja, de datum kan ik inderdaad gewoon nog verzetten met de kroon.
Heb dit misschien ook een keer gehad met mijn SKX.
Heb je al geprobeerd andere datum en tijd instellen.
Hierna alles weer dicht draaien en “rustig” heen en weer schudden.
Bij mij begon de skx weer te lopen, hiervoor kreeg ik hem echt niet aan de praat.
Maar dat het niet klopt…
Dat is eigenlijk het eerste wat ik heb geprobeerd.
Goeiedag zeg dat ziet er goed uit! Curaçao toch?
Je zou haast denken dat het uurwerk gewoon vast gelopen is… Je bent er het water mee in geweest? En daarna gestopt?
Yessir!
Ja, ik heb er mee gezwommen en voor het zwemmen met m’n autistische brein de kroon nog gecheckt. Een paar uur daarna is hij gestopt met lopen, om 16uur om precies te zijn.
Ik heb geen vocht onder het glas gezien en toen ik de kroon opendraaide, kwam er ook geen vocht uit gelopen.
En heb je bij de controle de kroon ook aan gedraaid of alleen gevoeld of die vast zat ?
Heel simpel gedacht zou ik zeggen vocht., omdat ze een pakking je vergeten zijn .
Ik zou het horloge met de kroon los open proberen te drogen in de zon
Nou, gewoon gecontroleerd of ik hem verder kon aandraaien en dat ging niet. Hij zat ook gewoon helemaal dicht. Niet heel gek, want ik had hem die ochtend ook nog gelijk gezet.
Okay, nouja je kan kijken of die weer begint te lopen anders opsturen.
Nou, klein drama. We verblijven al jaren in Airbnb’s en eigenlijk tot nu toe altijd naar volle tevredenheid. Nu was dit helaas anders. Ouwe zooi, niet schoon, onprettig gebouw en helemaal geen fijne buurt. Ik ben met vrouw en dochters hier en zij voelden zich er zo onprettig, dat we (voor het eerst) een klacht hebben ingediend bij Airbnb en, met wat moeite een keurig hotel gevonden, op een heel goede plek. Iedereen blij. Even bijkomen met een wijntje, in het hippe restaurant, met DJ, om de hoek.
Ow, balen Ed en fam!
Gelukkig hebben jullie nu wel een leuke plek gevonden,geniet er alsnog volle bak van!
Lekker, man! Ziet er goed uit!
Ja, komt helemaal goed! We zitten nu molto gustoso Italiaans te eten, dus ik ben happy!
Mooi opgelost. Gewoon klagen als het nodig is! Veel plezier verder
He kroeg,
Vroeg het me laatst af, waarom is er nog geen “curved end” rubber strap voor de 1521. Omdat de kast niet curved is, duh… maar kunnen we niet een rubberen band 3D printen ofzo die net als de bracelet naadloos aansluit? Ben benieuwd of iemand dit goed kan photoshoppen?
Als dit er een beetje uitziet, Kunnen we dit niet ontwikkelen als HFLE? Moet vast relatief goedkoop uit azie te krijgen zijn. Malletje maken van de bracelet??
Voor de 1545 bestaan ze wel, echt een vette look. Hier nog nooit gezien in de kroeg, zonde…
Lijkt me vet voor een 1521!
Volgens mij is iedereen al lang dat er eindelijk een mooi passende stalen band is. De kastaansluiting van de 1521 is natuurlijk heel specifiek. Maar, hey, why not?!
Patrick,
Spullen laten maken in Azië, China is niet zo simpel als je denkt!
Het moet nl ook nog goed passen, wij willen mooie kwaliteit.,
De afstand en taalbarrière werken ook niet mee.
Verder is het niet interessant vanwege de lage aantallen want een strap van een 1521 past nergens anders op .
Het Ali bandje op de 1545 is officieel voor een Rolex ofzo en past op meerdere horloges…
He,
Ik vind het wel interessant misschien niet als rendabel businessmodel maar wel als een coole toevoeging. Met alle techniek moeten we dit in NL dan ook kunnen regelen?
Is er niet iemand met een 3D scanner, wat kennis van SolidWorks o.i.d. en een 3D printer?