Oei minder goed nieuws man, balen.
Hoop dat je natuurlijk wel mag vliegen en dat je problemen snel opgelost kunnen worden
Almost there mannen …
Net thuis. Even wat te drinken erbij! Dan in alle rust uitpakken, paar foto’s maken enne dan ben ik ‘zo’ weer terug.
Ben heel benieuwd wie deze had zien aankomen! Ik vorige week nog niet.
Pffff dat doe je daarna maar, gewoon pakketje openscheuren en foto
Ik heb een rubber bootje gekocht!
Want tegen de tijd dat deze uitgepakt is zijn de ijskappen gesmolten kerel!
Dat is niet zo mooi Fred, beterschap, sterkte!
Ai ai, sterkte Ferry enne ik duim voor een spoedig en volledig herstel! :pary
Oké, ik moet een soort van met de billen bloot!
Ik heb een Squale gekocht waarop ik in den beginne veel commentaar heb gegeven! Te saai, te mainstream, opgelegde indexen zoals iedereen al heeft et cetera … maar toch, sinds de 1521 Marina Militare (ook met opgelegde indexen ) begon het steeds meer te kriebelen! Bovendien, een blauwe had ik ook nog niet eerder gehad.
En dus presenteer ik met trots diegene die niemand bij mij had zien aankomen, nl. een blauwe COSC en jawel @Vrieskou: Wél een tweede 1521 … en wat voor een! Pffff, dit is ook wel lekker hoor.
Paar plaatjes voor de sfeer …
Altijd weer een verrassing als je zo’n doosje opent!
Hey, kijk eens weer een ‘Pelican case’ maar dan een tikje groter dan diegene waarin de MM is geleverd. Leuk, neemt wel meer kastruimte in beslag. Ook een extra band, leer?! Bruin. Niets voor mij, maar dat zei ik eerder ook over de 1521 COSC.
De eerste minuten om de pols …
WOW, wat een heerlijk blauw!
Lekker (kleurrijk) setje zo.
Zozo doe maar ruig! Mooi man gefeliciteerd en geniet ervan
Die hadden we niet aan zien komen
Heerlijk gozer, die gaat straks lekker shinen in de zomer.
Gefeliciteerd met je NA! Lekker complementair duo heb je hiermee.
Heel lekker duo.
Geniet ervan.
Heel erg gaaf!
En een blauwe erbij ga je denk ik wel happy mee zijn!
Die iets off white Sport Tropic van mij is ook op Ali te koop van een Italiaanse adverteerder. Die is toch net wat anders dan de goedkopere echt witte Ali variant. (16mm Squale buckle past er op)
Wordt verkocht als vies wit in Italiaanse vertaling.
Geniet ervan!
Heb je een linkje
Ik zoek hem wel even op. Staat nog in m’n oude telefoon. Maar ik herken de advertentie wel.
Wow! Mooi man, gefeliciteerd
Top set zo