Fantastische aanwinst gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.
N witte Tropic van Wolbrook zal m ook goed staan
Jazeker moet je met de billen bloot, was het niet: 1 erin en 1 eruit
Maar natuurlijk gefeliciteerd met deze mooie 1521, en ik spreek uit ervaring top Squale . Wens je natuurlijk veel draagplezier
Volgens mij een tientje duurder, maar ik heb de strap ook van ABP.
Dus gegarandeerd dezelfde.
Op Ali is de off white strap niet meer te vinden.
Ook mooi op een zwarte.
Die
Benieuwd hoe lang dat zo blijft
Maar wel een uitstekende keuze gefeliciteerd
Zeker! Top.
Volgende voorspelling : MM eruit 2001 erin, (ongeveer) dezelfde kleurencombi in een ander jasje
O nee die moet natuurlijk Mercedes-hands hebben want dat is
Geniet ervan! heb hem ook al weer een paar dagen om (gemiddeld +0.0 met het nieuwe appje wat jij hebt getipt) en kan hem toch wel enorm waarderen. Voor mij de ultieme en perfecte 1521
maar ik was gelijk om
Gefeliciteerd!
Blauwe Squale FTW!
Ach, kerel! Da’s naar om te horen! Sterkte, man!
Dank jullie wel mannen!
Voorlopig niet hoor!
Dat blijft nog steeds mijn ‘eindspel 1521’.
Zeker!
Ik heb dinsdag mijn Astron verkocht en deze “erin” … maar stiekem heb je wel gelijk hoor. Twee automaten is lang geleden. Maar deze kon ik niet laten liggen, het kriebelde teveel en zo naast elkaar toch een prima setje. Lekker afwisselen, voor zolang het duurt …
Wow! O.k., die had ik ook even niet zien aan komen! Maareh, mooi, man! Congratulazioni!
Ikzelf eigenlijk ook niet!
Maar ja, soms loopt het een beetje anders. Had al wel een tijdje het idee om iets blauws erbij te nemen en dat is deze dus geworden. Helemaal op de gok en geslaagd. Ik vind hem tof!
Grazie mille!
Man, man, man, wat een drukte in de kroeg!
Ik hoop dat het allemaal oké blijkt te zijn en je straks gewoon bij de bruiloft van jouw zoon aanwezig zult zijn.
Veel sterkte, Fred!
Zeker mooi duo! Of zijn zij twee uit een nog te komen setje?
Geniet ervan, kerel en Congrats natuurlijk!
Ja, @junior, verklaar u nader…
Gezien! Nogmaals, veel draaggenot!
Lekker, man! Dat wordt dubbel genieten!
Dank je wel Kleine!
Haha, goed gifje!
Jij ook bedankt, ik ben er heel ‘content’ mee. Mooi setje!
Jeez! Alweer een nieuwe release?!
Kijken ze dat af van de Speedmaster?
Special edtion na special edition na special edition
Haha, moest ik ook aan denken! Maar ik dacht ik zeg het niet, anders ben ik weer de Speedmaster aan 't afzeiken.
Speedmaster is een prachtig horloge. Maar gewoon de Pro zonder special shit, de rest kan me gestolen worden.