Yep, zag er een tekoop staan van de week.
Op een of andere manier raakte hij hem niet kwijt.
Wat ik echt niet begrijp, want hij is echt heel gaaf.
Heb hem gewoon maar gekocht dan blijft hij op het forum. Zie wel wat ik er mee doe.
Denk een op rubber en de andere op staal.
Ja hè? Ik ben er ook dik tevreden over. Deze blauwe is een lekkere zomerse uitvoering. Als de zon ooit nog eens doorkomt ga ik ook de oranje band proberen. Dat zal helemaal zorgen voor een verlangen naar een tropisch eiland, met een fris cocktailtje …
Het is wel ook een ‘fifty shades’ uitvoering. Afhankelijk ven de omgeving (het licht) is 'ie wat lichter of juist donkerder. De sunburst is ook tof. Mijn MM zou ook een soort van sunburst op de wijzerplaat moeten laten zien, maar dat valt helemaal niet op. Bij deze kun je er niet omheen.
Ik ben helaas weer erg druk, en nu met het voorbereiden van een verjaardag, morgen. Althans, met het maken van lekkere hapjes.
Ik zie dat iedereen in de ban is van het horloge van @junior en dat junior zelf erg in zijn nopjes is, met zijn “secondant”!
Ja, toch junior?
Inmiddels heb ik al contact gehad voor mijn 1521 Marina Militare. Ik ben door Squale SA doorverwezen naar hun reparatiecentrum in de UK, dat mij weer direct in contact heeft gebracht met hun afdeling in DE. Hij ligt dus klaar om na 10 juni te worden opgepikt voor reparatie in DE.
Mij hoor je er verder niet over klagen, want het wordt vanzelf wel geregeld.
Voorlopig draag ik dus een van de andere Squale’s of m’n MM200.
… ik had het voorpretfikkie ook wel aardig opgestookt. Leuk toch, dat enthousiasme!
Ik ben helemaal in mijn nopjes. Het is een een prachtige 1521. De Marina Militare wint het trouwens wel ‘hands down’ van deze COSC. Ik schreef het al eerder, met de MM heb ik de 1521-lijn wel uitgespeeld en dat gevoel krijg ik met deze nieuwe blauwe om de pols bevestigd.
Ik vind de MM wat speelser, door oa. het oranje in de inleg en ook de wijzerplaat spreekt me meer aan. Meer contrast (terwijl de sunburst van de blauwe écht tof is!). Vind de MM zelfs mooier dan de Classic en dat wil wel wat zeggen in mijn geval. Daarom ook het “uitgespeeld” gevoel. Smaak hè, gelukkig niks rationeels … ik denk trouwens ook - als ik eerlijk ben - dat het blauw me iets ‘te fel’ is maar dat zal (hopelijk) een kwestie van wennen zijn als je, zoals ikzelf, de laatste jaren alleen maar zwart hebt gehad. Hoewel? Ik had een jaar terug ook een blauwe Astron. Hmmm.
Als - en ik zeg met nadruk “als” - ik weer voor een zwarte zou gaan wil de UCB (met datum en op staal) gaan proberen. Lijkt me ook wel wat! Alleen zo’n bund-inleg, hmmm …
Wil iedereen bedanken voor de lieve berichten die ik gisteren en vandaag kreeg
Helaas ligt de Squale reeds weer te rusten, tja moet toch dagelijks wisselen. Dus vandaag een Seiko Astron om de pols. Mag ik die als uitzondering hier ook een keertje plaatsen? Zo niet dan verwijder ik deze natuurlijk