Te laat.
Hij zag er op de foto’s van de advertentie niet echt heel lekker uit. Ik twijfelde ook omdat ik hem al heb.
Maar met een beetje liefde ziet hij er echt heel goed uit.
Is ook heel gaaf! Maar als ik zelf zou kiezen zou ik blind voor jouw blauwe COSC gaan. Blauw - zee- sunburst. Wat mij betreft gewoon ultiem Squale. Maar dus zo persoonlijk dat weet ik.
Poah ik twijfelde ook door de staat
Haha, geweldig! Is natuurlijk ook een extra bijzondere Squale!
Ja, dat spreekt mij ook wel aan!
En natuurlijk hoort daar een mooie Squale bij!
Gezellig! Congrats, alvast!
Komt vast helemaal goed!
O.k., dat is snel.
Nou, ga maar alvast de verkoopadvertentie schrijven.
Ik zou trouwens, zeker voor de komende zomer, gaan voor de blauwe COSC. Maar ja, da’s persoonlijk, natuurlijk.
In de Squale kroeg doen we daar niet moeilijk over!
Haha, wacht nou even!
Hè jeetje. Ik wil 't wel even een serieuze poging geven hoor. Bovendien, ik heb nu niks anders op 't netvlies.
Ik zou een uitzondering maken voor je regel 1 er in, 1 er uit. Dit is een geweldig dynamisch duo. Daarnaast heb je nu de mooiste Squale in de collectie
Dibs!!
Ben ik de eerste?
Wel alleen voor een “HF-Freunde prijs”.
Volgende keer dibsen tijdens de voorpret van Junior. Dan krijg je een surprise Squale
Dat heb ik al gedaan hè!
Ik bedoel, ik heb nu twee automaten. Wie had dat ooit nog gedacht?!
Dat zie ik ook wel, helemaal op dat plaatje wat ik hierboven plaatsen waarbij ze naast elkaar liggen. Gewoon een prachtig setje! Maar ik wil wel het gevoel hebben dat ik ze allebei even graag draag en dat is er nog niet, maar als gezegd: Ik ga het echt een kans geven. Het is ook waardeloos grijs weer, dat helpt ook niet als je een mooi zomers horloge wil dragen.
Overigens heb ik hem nog niet afgedaan! Dat zegt ook wel wat.
Ik zet je op de lijst. Haha.
Je moet het inderdaad even aankijken. Volgende week wordt het mooi zonnig weer, dus dan komt de blauwe sunburst goed tot z’n recht
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin in wat reuring in de doos ik heb alleen géén idee wat
er is niets wat ik nú wil hebben, en dan moet er iets uit (maar wil ik ook niet per se)
Ja of ineens zo’n hightech Astron ding
De horlogedoos hoop ik
Oh ja… Dat is ook gebeurd
Dit keer wel, in die andere doos is wel even genoeg reuring geweest
o.k., TMI.
Je weet dat je daar maar heel even blij mee bent, he? Ben je zo weer zat.
Mwah, bij mij niet anders als bij Squale …
Sommigen had ik een weekje (… die van vorige week ), anderen zomaar een jaar.