81,5K

… mêh, maar dat is een smaakdingetje. Technisch wel tof volgens mij.
Volgens mij heb je een hartstikke leuke dag gehad. Lekker sleutelen en horlogesnoepwinkeltjes bezoeken. Ben je een opleiding tot horlogemaker aan het volgen of ‘gewoon’ uitgenodigd door TH? Hoe dan ook, lekker zo’n dagje.
Mooie foto!
Ik was er een keer om een aquaracer te passen. Gegevens achter gelaten en toen kwam er spontaan een email met een uitnodiging, gelijk aangemeld natuurlijk
Paar schroeven losgedraaid en onderdelen losgemaakt en weer in elkaar gezet. Certified watchmaker kan op me CV
Leuk dat TH dat doet!
Toffe foto! Hard aan het werk.
Vonden ze bij TH ‘nog wat’ van de Squale die je om de pols had? Iets van “WOW, zo iets bijzonders hebben we hier niet eerder gezien! Prachtige duiker.” enzo. Jaja, Von Büren … ik zal jullie ook even wat leren over Squale.
Ja, heb de horlogemaker van schaap wel enthousiast gekregen. En een andere aanwezige ook het verschil in “bezel action” laten ervaren van de aquaracer is dat toch echt beduidend minder dan de 1521.
Sowieso zijn veel mensen positief verrast over de 1521 bij alle winkels wel. De meeste kunnen de historie wel waarderen.
Dat is ook mijn ervaring! Leuk toch.
We hebben iets bijzonders om de pols.
Hallo allemaal. Als je mijn site de laatste tijd niet hebt bezocht, dan is er een hoop nieuwe Squale-content (inclusief een gids voor de Marina Militare).
Desert natuurlijk stomme autocorrectie…
Camping Lieveling?
Geniet er in ieder geval van!