Kijk eens aan. Dit is het betere werk!
Je bedoelt Lievelinge ? Dat kan ik op de fiets af
Ow, zou ook kunnen ja. Dat is hem volgens mij
Ben er 1x geweest. En vond het wel erg leuk!
Sow, die loopt strak!
Mijnes niet hoor …
Maar wel een stuk beter dan de MM. Ik heb al overwogen om die even af te laten regelen, want het irriteert me mateloos dat die zo snel loopt dat ik 'm elke anderhalve week meer dan 1 minuut moet corrigeren. Op de winder loopt 'ie zelfs nog sneller, zoals je ook in de grafiek kan zien.
Dat geklooi met die kroon elke keer.
Mijn (ex) Matic liep top!
Maar ja, die was ook afgeregeld door @royke74 …
Nee. Fort Vuren. Onderdeel van de Hollandse Waterlinie.
Thanks, man! Net weer thuis.
Was erg gezellig!
Ja en toch is 7,5s/d niet heel extreem. Maar het kan strakker, idd. Heb je overigens weinig last van als je meerdere horloge rouleert.
Ikke wel, want ik laat ze niet stilvallen (watchwinder) …
Hoe heet de app die jullie gebruiken? Ziet er heel handig uit.
Handig appje! Kan ik eens preciezer in de gaten houden hoeveel minuten mijn sarb017 voorloopt per dag
Deze moet nodig een keer een beurt hebben
Tof! Ik ga er mee aan de slag.
Ik zou ze beide af laten regelen.
Ik zal me er ook eens in verdiepen hoe dat werkt.
Vind het wel interessant
Leuke app thanks!
Ach, een dag heeft 86.400 seconden.
Het valt eigenlijk wel mee.
Ja, heb er ooit over gedacht om er een aan te schaffen. Maar toen besloten dat ik dit gewoon niet nodig heb. Ik heb sowieso al jaren (veel) teveel horloges om allemaal lopend te houden, met één watchwinder. En om er nou een aantal te kopen, vind ik nogal overdreven. Daarnaast vind ik het wel bijdragen aan de charme van een mechanisch horloge, als ik, bij een horlogewissel, weer even tijd (en eventueel datum) gelijk mag zetten en even een paar draaitjes aan de kroon geef, voor wat extra ‘energie’. Nou ja, iedereen gaat hier weer op z’n eigen manier mee om, natuurlijk.