Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Zo is het!
Overigens als ik meerdere horloges zou hebben zou ik ze ook niet allemaal op een winder zetten. Omdat ik er nu maar twee heb wissel ik veel af, dan vind ik het wel fijn.

De COSC staat nu keurig zijn rondjes te draaien met de MM om de pols. Denk er overigens sterk aan om een UCB aan te schaffen. Jeetje, al die afkortingen … :joy: dat ‘lichte’ blauw gaat 'm bij mij niet worden. Deze:

Die knipoogt al best wel lang naar mij. :sunglasses:
Tom is even op vakantie, dus later deze maand maar eens informeren naar de (on)mogelijkheden.

17 likes

Die is idd wel gaaf! Maar gaat de COSC er al weer uit, dan?

2 likes

:arrow_down:

Tja … :see_no_evil:

2 likes

16 likes

:smiling_face_with_tear:
Dan door naar het donkerblauwe…

5 likes

Het hele teasen van je COSC heeft langer geduurd dan de honeymoon. :joy: Maar ik ben geen haar beter hoor, daarom kan ik er ook om lachen. :cowboy_hat_face: :raised_hands:

5 likes

Welke :rofl:

1 like

Ja… het was eigenlijk meteen al vreemd gaan of niet? :grimacing: :joy:

3 likes

Ik vind m wel mooi hoor @junior lekker strak en vintage. Totaal anders dan de MM

2 likes

:grimacing:

2 likes

Het was wel een gok. Ken de(ze) blauwe alleen maar van foto’s. En tja, als je het niet probeert dan weet je het ook niet hè :innocent: … zelfde zou trouwens gelden voor de UCB, die heb ik ook nog nooit in het echt gezien. Ben overigens ook nog naar iets totaal anders aan het kijken, dus ik ben er nog niet uit. We gaan het zien.

Voorlopig ben ik blij met wat ik heb! :upside_down_face:

@koen3103, serieus? 8 minuten p/dag… :see_no_evil:

3 likes

Ja, blijkbaar :joy:
Wist dat het erg was, maar nu het zwart op wit staat is het wel heel erg. Heb het horloge al zo’n 7,5 jaar en weet uit mijn hoofd niet hoe oud hij is. Zal hem binnenkort een keer laten nakijken.
Was al elke keer 5 minuten eerder weg op werk :joy:

4 likes

18 likes

Onderweg naar een NA :partying_face:

17 likes

:grimacing: :joy:

Hmm, ja loopt wel erg uit de pas! Welke is dat?

1 like

SQUALE?? :raised_hands: :100:

100% waar. Soms moet je het gewoon proberen en dat is ook het leuke van de hobby. :ok_hand:

Ga je het op die manier ook uitleggen aan de baas? :joy:

3 likes

Bandje testen…wat vinden de Squalisti qua looks?

• Go
  • No Go
0 stemmers

(Hoop dat het me lukt om een poll te maken. :smile:
Edit. Gelukt! :partying_face:)

5 likes

:joy::joy:

Ben benieuwd! :grimacing:

1 like

Gaat gewoon prima op zo’n Comsubin!

Dikke kast met een hrv daar kan gewoon een dikke sharkwire mesh op.:+1:

2 likes

Het mooie is, dat die band toch erg licht is qua gewicht. En dat de kleur van het staal erg goed matcht bij de titanium kast.

Wel benieuwd naar het draagcomfort, want meestal verliezen metalen banden bij mij daarop de wedstrijd. :thinking:

2 likes