Seiko SARB017 (gekocht op Marktplaats ) Cadeautje van mezelf toen ik mn rijbewijs had gehaald
Zullen ze vast wel begrijpen!
Houd ons op de hoogte!
Seiko SARB017 (gekocht op Marktplaats ) Cadeautje van mezelf toen ik mn rijbewijs had gehaald
Zullen ze vast wel begrijpen!
Houd ons op de hoogte!
Ik heb voor ‘no go’ gekozen, maar vooral omdat ik geen fan van mesh ben. Als ik eerlijk ben, zo op deze foto is het niet gek.
Heb je die VC van eergisteren stiekem toch besteld?
Het wordt zeker mini, geen kroeg/bier en ook geen boot, maar wel koffie, komende zaterdagochtend in Schoonhoven, voor wie in de buurt is. Drop maar een DM.
Ach, köt, zeg. Dan kan ik niet. We hebben een feestje, aan de andere kant van het land.
Wel een heel leuk initiatief en iedereen die wel kan, heel veel plezier en hopelijk snel tot een volgende keer!
Shiet men, ook niet in de buurt en andere verplichtingen.
wel koffie
@Royce, DM onderweg met de vraag wat ik moet meenemen voor bij de koffie.
Oh wacht, ik weet het al: Een blauwe COSC en een MM …
Tof setje zo hoor!
Oeh heel gaaf een oranje doxa! Gefeliciteerd Daar ga je veel plezier van hebben in het zonnetje
Ik heb altijd nog een doxa 300(t) op mijn verlanglijstje…
Ja de 300 was even onbereikbaar en voor deze 200 mooie deal kunnen maken. Kijken hoe die bevalt deze zomer
Goed dealtje is altijd mooi!
Ik heb altijd nog een doxa 300(t) op mijn verlanglijstje
Vandaag om de pols. Als je de kans krijgt om er eentje te scoren: van harte aanbevolen!
Moet me niet zo teasen
Ben er nog niet helemaal over uit: of deze met zwarte wijzerplaat of in het oranje. Zou ze eigenlijk in het echt moeten zien
Lekker, maat!
Zeker zomers!
Samen lekker knallen!
Sow, kleurrijk setje!
Mooie NA. Oranje is altijd goed, over blauw laat ik me liever niet meer uit…
Ik heb altijd nog een doxa 300(t) op mijn verlanglijstje…
#MeToo
De meeste Squale liefhebbers kunnen Doxa ook wel waarderen. Grappig eigenlijk!
Vandaag om de pols.
Ben wel een beetje bang dat ik zaterdag na de koffie ineens een hele (grote!) waslijst aan wannahaves erbij heb … #NoFear haha.
een hele (grote!) waslijst aan wannahaves
Die 1 eruit 1 erin regel gaat steeds lastiger worden
De meeste Squale liefhebbers kunnen Doxa ook wel waarderen. Grappig eigenlijk!
Is mij ook al eerder opgevallen inderdaad! Redenen kunnen zijn dat ze allebei een beetje op dezelfde manier in de markt liggen, rijke historie, herkenbaar voor een horlogeliefhebber (wel niche). Zoiets gok ik.
Die 1 eruit 1 erin regel gaat steeds lastiger worden
Inderdaad. Misschien moet ik zaterdag maar gewoon thuis blijven. Het is natuurlijk vragen om problemen als je de collectie van @Royce onder ogen krijgt …
Misschien moet ik zaterdag maar gewoon thuis blijven.
Dat is wel heeel veilig, het moet wel een beetje schuren.
de collectie van @Royce
En van de rest wil ik wel een groepsfoto van. Kan ik wat inspiratie op doen