Of ‘t dient als waarschuwing, wat er kan gebeuren als je het pad van de hoarders betreedt…
Ook zo’n gaaf ding
Als je een keer in Noord Holland wil passen, laat maar weten
Ik vind die 600T al vanaf release zo vet en dan het liefst een blauwe met ceramische bezel op rubber
Zo dus
Noice!! Gaaf man, top set zo

Als je een keer in Noord Holland wil passen, laat maar weten
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen over van alles en nog wat. Maar het is wel alvast fijn om te weten dat als ik de UCB even wil bekijken dat ik bij jou even langs mag komen. Top! Ik had @Sander84 ook al even een berichtje gestuurd, die heeft er ook een.

Ik vind die 600T al vanaf release zo vet
en dan het liefst een blauwe met ceramische bezel op rubber
Wat houdt je tegen?
Ik bedoel, jij kan er ook wel wat van als het om spontane aan- en verkopen gaat. Ik zeg: Doen! Toffe uitvoering.

Zenith
Welke gaat 't worden? Dat je de Speedmaster wegdoet zal @TagEd ‘tot tranen roeren’ …
Het wordt nog groener…

Ik vind die 600T al vanaf release zo vet
en dan het liefst een blauwe met ceramische bezel op rubber
Ik hoop deze nog eens (te koop) tegen te komen:
Heeft iemand deze al (online) gezien of misschien zelfs wel besteld? Ik vind hem erg mooi; goede maat en cool ontwerp, titanium en in een eigenzinnige kleur. Het ontwerp van de kast stamt uit de Aubry-tijd (80’s). Deze versie is gelimiteerd (200 stuks) en in samenwerking met Time &Tide ontwikkeld. Dat laatste staat gelukkig niet op de wijzerplaat maar alleen op het achterdeksel. Misschien het begin van een nieuwe serie? [DSC02029-scaled-e1630289358232] [DSC01923-scaled-e1630289530525] [D…

Het wordt nog groener…
Als bij de buren! Altijd beter.
Maar zonder gekheid, mooie El P! Wel totaal iets anders dan de Speedmaster, vind ik. Behoorlijk kleiner ook volgens mij. Lekkere aanwinst hoor. Weer eens wat anders dan het mainstream geweld als het om chrono’s gaat.
Even een Squale plaatje (van een ex) voor de sfeer …
Heel tof duo zo, de zomer straalt er van af
Met de Super Squale onderweg in India, hopelijk heb ik de duikerseigenschappen van dit horloge niet nodig

Samen lekker knallen!
Lekkere set, hoor! Gefeliciteerd!

Dat je de Speedmaster wegdoet zal @TagEd ‘tot tranen roeren’ …
Ben er echt kapot van…
Leuk duo! Meer heb je voor de zomer eigenlijk niet nodig.
Een oranje Squale zou ik zelf nog weleens willen hebben. Wellicht die special “Arancia”.
Daar zou ik mijn oranje SKX011 wel weg voor willen doen.
Hier ook weer wat nieuws op komst, welke is nog geheim.
Vandaag, na lange tijd, weer eens de Sammy Black Series II om. Dacht, begin dit jaar nog, dat ik 'm ging verkopen. Maar toch maar even niet nog.
Fijne dag, Squalefans!

welke is nog geheim
Ah joh, doe eens even een tipje van de sluier! Vinden we leuk!