Veel vinden het wel OK maar ik ben toch voor de wittere Squale gegaan……
Anders ik wel.
FTFY
Juist die groene lume op de squale wijzerplaat en bezel stond mij tegen… Dan maar een gele op de Aquastar… We gaan het meemaken .
Ja het ziet er niet best uit .
Middag kroeg! Vanmiddag kwam deze oranje donder binnen via de DHL. Voor een mooi prijsje kunnen overnemen van iemand van de Duitse Marktplaats. Nog niet eerder om de pols gehad of in het echt gezien, dus wel eventjes spannend met zo’n bijzondere kastvorm en uitgesproken kleur. Eerste indruk is geweldig!
Hey, mooie cosc! Gefeliciteerd met de NA
Jij ook met je oranje klatser, ziet er goed uit!
Prachtige Seiko
Prachtige uitvoering Louis
Lekker, gozer!
Geniet van deze zomerse knaller
Lekkere COSC knaller. Enjoy, kerel!
Blijven gaaf die Willards…
Gracias…
Dank!
Tof ding zeg! Heel mooie wijzerplaat
Gefeliciteerd mannen!
Leuk dat straks iedereen in de Squale kroeg ook een Doxa heeft
O en @Kleine_gup_in_grote_oceaan ; zo hoort koffie er (ongeveer) uit te zien
Ik loop achter, merk ik. (Maar ben op een gegeven moment ook wel gestopt om te kijken of ze zo’n plaat voor heren zouden uitbrengen.) Nu dus dubbele pret.
De allereerste titanium Master:
Wanneer komt die nou eens in het blauwe gedeelte?
En volgende week komt er een custom MN jarretel van Erika, geen lingeriebandjes onder de kast.
Foto van een vorige, de nieuwe heeft oranje streep en stiksel plus de XL slider.
De meeste mensen vinden het Palombari logo niet zo mooi, volgens mij. Maar ik vind die link juist wel leuk samen met het feit dat dit de eerste titanium versie van de Master is.
Maar mocht ie t.z.t. toch weggaan, dan zal ik aan je denken.
Ik vind dat logo juist gaaf!
De mooie blauwe sunburst dial met dat oranje wijzertje👍
Vind die gekleurde lume op eenzelfde kleur dial niet echt een succes om nog maar te zwijgen over die band
(wat vind jij daarvan @junior
)