Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Voor 't eerst sinds een dikke week weer de 1521 MM om de pols! :star_struck:

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik mis de hele dag al de Sharkhunter en dat is eigenlijk niet heel erg goed nieuws … :see_no_evil:

18 likes

Wel voor iemand die op de loer ligt voor een MM……:sunglasses:

3 likes

Is misschien wel mooier dan een Tropic :sunglasses:

2 likes

Mwah, een eventuele verkoop ben ik nog niet aan toe hoor. :innocent:
Maar ik heb wel ook de 1521 UCB op het netvlies en nu ik de Doxa verkies boven de 1521 vraag ik me wel oprecht af of ik daar nog wel voor moet gaan (als het horlogepotje weer gevuld is).

2 likes

@louis , ligdegij op de loer dan :thinking:

2 likes

Oh, zo had ik het nog niet eens gelezen! :see_no_evil:

Alles is te koop als de prijs maar hoog genoeg is enne @louis heeft me al eens vaker opgelicht, dus 't kan zomaar. Ik ga de inbox in de gaten houden, haha … :joy: nee jongens, als deze in de verkoop gaat laat ik het wel weten!

4 likes

:face_exhaling: slecht geslapen na mijn eerste nachtdienst :yawning_face:
Werk beater weer om, wat een heerlijk horloge is dit zeg

Sorry boys geen Squale :pray::scream::roll_eyes:

16 likes

Geeft niks! Net thuis en ik inmiddels ook niet meer, heb de Doxa alweer omgeslingerd:beers::joy:

4 likes

Oh nee, was meer in algemeen.
Ben zeer content met de COSC, hoewel niets zo veranderlijk als een Louisje ……

4 likes

Heb hier net effe een uurtje liggen lachen en bewonderen , krijgen jullie zomaar een zoutvaatje voor de flauwe moppen :stuck_out_tongue_winking_eye: succes en geniet van de mooie horloges!

8 likes

Verbeter de wereld, begin in de Squale-kroeg! :wink:

5 likes

Mocht je aanslaan op mijn opmerking over @louis, dat hij me al eerder heeft opgelicht. Dat was geen flauwe mop, is gewoon de waarheid …
:arrow_down:

:sunglasses: :joy:

4 likes

Pas maar op, ik doe het zo weer als ik de kans krijg…

5 likes

lol

2 likes

En een ruil 300t-1521 altijd bespreekbaar. BoR mag je dan in je …….
O wacht, je bent ook in functie hier😜

4 likes

Minion_judge

Maar de 300T gaat ook niet weg hoor dus als je daar op aast kun je denk ik beter even een rondje verkoopkanalen doen. Hoe heeft die tienerkledingsite ook alweer? Oh ja … Vinted. Wie weet staat daar een koopje voor je of op UF, eBay, Marktplaats. :wink:

Plaatje voor de sfeer …

De bijna ex van @HeinW. :beers:

14 likes

Check: https://www.vinted.nl/items/1725600225-doxa-sub-300t

4 likes

Fits like a charm!

16 likes

Nou, tis nog mak, op een goed inruilvoorstel na, helaas niet mijn smaak…

12 likes

Tof shirt! Is dat de Ali XL? :sunglasses:

Ik heb er serieus over nagedacht om 'm terug te kopen, maar ik kom ongeveer 1000 euro te kort en ik heb bovendien al een Von Büren kast (de 1521). Dus dat moest ik maar niet doen. Ik blijf wel gewoon wat mooie plaatjes voor je plaatsen, het is tenslotte ook mijn ex …

Dat bolle glas! :heart_eyes:

11 likes