Niet alleen de jouwe
Ali L!
Zeg ik ook altijd, ‘deze gaat niet weg’
Niet op korte termijn dus deze week hoor je me niet meer
Dan kan de vlag er heel anders bijhangen
Stelletje muiters hier. Ik moest even drie keer kijken of ik niet in het Doxa draadje zat. Maar dat kan bijna niet want daar komt niemand.

gevraagd of ik de 2001 eens mocht bepotelen.
Keuze was voor mij niet moeilijk,
Zie hier het resultaat.
Wat een gave aanwinst, man! Congratulazioni!

ik mis de hele dag al de Sharkhunter
Ach, man. Je zit gewoon nog in de honeymoon phase. Van de MM kon je eerder ook niet afblijven en moest je telkens weer de slijmsporen afvegen. Weet je nog?

Fits like a charm!
Hey, heb je die nieuw? Nice!!

moest even drie keer kijken of ik niet in het Doxa draadje zat. Maar dat kan bijna niet want daar komt niemand
Het is nergens zo gezellig al in de Squale kroeg!
En ach, er komt wel 'ns wat anders langs. Maar, als je er eenmaal aan geproeft hebt, kom je uiteindelijk toch weer bij Squale terug!

Ach, man. Je zit gewoon nog in de honeymoon phase. Van de MM kon je eerder ook niet afblijven en moest je telkens weer de slijmsporen afvegen. Weet je nog?
… maar je hebt wel gelijk hoor!
Kijk dan!

Nu is er de Squale kroeg.
Vergelijkbare sfeer, tijdloos……

heb je die nieuw
Zaterdag besteld, vandaag binnen!
Lekker, hoor!
Buongiorno!
Leuk topic weer op https://www.the-squale-collector.com/ , over de door ons zo geliefde 1521.
Leuk idd. En ergens jammer, dat er zo weinig documentatie is van een horlogemerk met zoveel historie. Toen ik de zwarte kast zag moest ik nog hieraan denken;
Een leuk weetje, het schijnt dat de PVD coating van de “Squale Luminoso Arancia” is gedaan door de Italiaanse wapenfabrikant Beretta.
“When you hold the Squale Luminoso Arancia PVD in your hands and when you are familiar with firearms, you might get that certain feeling of gunmetal. That is because the PVD finished steel is coated and finished by the famous Italian weapon manufacturer Beretta.”
Geinig gegeven voor de echte Squale-nerd, idd!
Wat gaaf! Gaat gelijk hoger op het ‘ik wil er één’ lijstje!