Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Make America great again…

3 likes

Fijne zaterdag iedereen. :raised_hands:

16 likes

Van het zelfde Pett

En goede morgen allemaal :slightly_smiling_face:

Bij deze een tip van Flip,

Omdat de Squale bracelet lastig te verwijderen is heb ik het volgende stukje gereedschap besteld
Ben benieuwd…

7 likes

14 likes

Ik ben erg gecharmeerd van de bracelet op de Mm :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jij ook en een mooie foto btw!

1 like

@junior is inmiddels compleet uitgekeken op de MM, nu hij een nieuwe grote liefde in z’n leven heeft… :wink:
Tom And Jerry Cat Crazy In Love GIF | GIFDB.com

5 likes

Heb deze al klaar liggen voor de NA, die overigens pas einde dag komt en dan ben ik er waarschijnlijk niet eens…:confused:

8 likes

Benieuwd hoor naar je NA!! :star_struck::star_struck:

2 likes

Meer mensen deze al gespot op Vinted? Net geprijsd denk ik. :ok_hand:

6 likes

Heel mooi geprijsd die Haai!

2 likes

En nog even één die ik wil delen, ongeacht dat hij binnen 1 dag al ‘gereserveerd’ is, overigens niet door mij. :grimacing: Want ik vind dit nog net iets teveel geld.

Deze 1521 is er één van de Crazy-88. @SirSqualeWhale heeft daar eerder al eens een artikel over geschreven. Erg tof horloge! Schitterend met die originele accrylic bezel.

(Site van SirSqualeWhale, iets naar beneden scrollen, tot April 2025.)

9 likes

16 likes

Tsja, hij is niet erg monogaam hè :sweat_smile:

4 likes

Oeh die is wel heel gaaf en bijzonder! Ziet er nog heel goed uit voor eentje uit 88. Toch zou ik voor dat geld wel iets anders halen :sweat_smile:

3 likes

Deze is heel erg leuk voor een verzamelaar

1 like

:joy:
Maar ûh, je zet er wel een knipoog achter maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik snap het ook allemaal niet zo goed, maar het brein kiest echt voor de 300T op dit moment. Er is nu ook een DOXA sluiting onderweg, voor de twee rubberen banden die ik erbij heb. Daarmee is het setje helemaal compleet! Ik vrees dat ik nog wel even in het DOXA kamp zit, hoewel de 1521 UCB ‘het plezier voor de een of ander’ weer in balans zou kunnen brengen. :wink:

Spannend!
Ik heb er kennelijk even overheen gelezen, maar wat is er inkomend? :sunglasses:

PS Gevonden @TagEd!

:arrow_down:

Ben benieuwd! Two-tone is niet zo mijn ding, maar bij zo’n ouwetje past het meestal wel. Helemaal bij de 1000. Straks voel je jezelf nog een soort van halve Leonardo DiCarpio en ga je met geld smijten of met kleine mensen darten op kantoor … :joy:

3 likes

Ik ook! :blush:
YARN | I can't wait! | The Simpsons (1989) - S15E15 Comedy | Video clips by  quotes | e826c0c6 | 紗

Is idd heel gaaf! :sunglasses:

@Gup Misschien effe gemist. Maar waar zit jij? Ziet er prettig uit!

Gewoon lekker van genieten! Het is toch heerlijk dat je ergens zoveel plezier van kunt hebben, terwijl je niet eens in bed ligt? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Couple In Bed Happy Girl Jump Off Bed GIF | GIFDB.com

Even wat minder gewaagd gifje, voor de gevoelige medemens. :wink:

Ik ben gek op die (semi-)vintage duikertjes van (TAG) Heuer en bij dit model is de link naar Squale ook erg leuk, vind ik. :blush:

Money Wolf Of Wall Street GIFs | Tenor

:grin:

5 likes

Net deze even uit het fotoalbum gehaald, @Harmjan draagt 'm nog met veel plezier!
Hoe leuk is dat. Fraaie Matic, deze Thalassa … :star_struck:

9 likes

2 weken Kefalonia @TagEd , klein Grieks eiland in de Ionische zee, tussen Italië en Griekenland :ok_hand::diving_mask::sunglasses::sunny::shark:

11 likes