Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Nee, is niet standaard, moet je Erika een mailtje sturen en zeggen dat je een two-piece wil. Kleuren en maten doorgeven, €150 aftikken en klaar is Kees😜

3 likes

Oranje 2001 voor een leuke prijs (€1250):

https://www.vinted.nl/items/6582182931-squale-2001-orange

3 likes

Ja super, zoals je weet ben ik altijd al fan geweest van ErikaMN :ok_hand:
Deze week nog een Erika op mijn Ti300 gezet maar moest deze wel aanpassen ivm de fixed-lugs.

Wacht nu al weer 3 maanden op een bandje van Nick Mankey :face_exhaling::roll_eyes: schijnt normaal te zijn.

4 likes

15 likes

Make America great again…

3 likes

Fijne zaterdag iedereen. :raised_hands:

16 likes

Van het zelfde Pett

En goede morgen allemaal :slightly_smiling_face:

Bij deze een tip van Flip,

Omdat de Squale bracelet lastig te verwijderen is heb ik het volgende stukje gereedschap besteld
Ben benieuwd…

7 likes

14 likes

Ik ben erg gecharmeerd van de bracelet op de Mm :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jij ook en een mooie foto btw!

1 like

@junior is inmiddels compleet uitgekeken op de MM, nu hij een nieuwe grote liefde in z’n leven heeft… :wink:
Tom And Jerry Cat Crazy In Love GIF | GIFDB.com

5 likes

Heb deze al klaar liggen voor de NA, die overigens pas einde dag komt en dan ben ik er waarschijnlijk niet eens…:confused:

8 likes

Benieuwd hoor naar je NA!! :star_struck::star_struck:

2 likes

Meer mensen deze al gespot op Vinted? Net geprijsd denk ik. :ok_hand:

6 likes

Heel mooi geprijsd die Haai!

2 likes

En nog even één die ik wil delen, ongeacht dat hij binnen 1 dag al ‘gereserveerd’ is, overigens niet door mij. :grimacing: Want ik vind dit nog net iets teveel geld.

Deze 1521 is er één van de Crazy-88. @SirSqualeWhale heeft daar eerder al eens een artikel over geschreven. Erg tof horloge! Schitterend met die originele accrylic bezel.

(Site van SirSqualeWhale, iets naar beneden scrollen, tot April 2025.)

9 likes

16 likes

Tsja, hij is niet erg monogaam hè :sweat_smile:

4 likes

Oeh die is wel heel gaaf en bijzonder! Ziet er nog heel goed uit voor eentje uit 88. Toch zou ik voor dat geld wel iets anders halen :sweat_smile:

3 likes

Deze is heel erg leuk voor een verzamelaar

1 like