Nee, is niet standaard, moet je Erika een mailtje sturen en zeggen dat je een two-piece wil. Kleuren en maten doorgeven, €150 aftikken en klaar is Kees😜
Oranje 2001 voor een leuke prijs (€1250):
Ja super, zoals je weet ben ik altijd al fan geweest van ErikaMN
Deze week nog een Erika op mijn Ti300 gezet maar moest deze wel aanpassen ivm de fixed-lugs.
Wacht nu al weer 3 maanden op een bandje van Nick Mankey

Make America great again…
Van het zelfde Pett
En goede morgen allemaal
Bij deze een tip van Flip,
Omdat de Squale bracelet lastig te verwijderen is heb ik het volgende stukje gereedschap besteld
Ben benieuwd…
Ik ben erg gecharmeerd van de bracelet op de Mm
Jij ook en een mooie foto btw!
@junior is inmiddels compleet uitgekeken op de MM, nu hij een nieuwe grote liefde in z’n leven heeft…
Heb deze al klaar liggen voor de NA, die overigens pas einde dag komt en dan ben ik er waarschijnlijk niet eens…
Benieuwd hoor naar je NA!!
Heel mooi geprijsd die Haai!
En nog even één die ik wil delen, ongeacht dat hij binnen 1 dag al ‘gereserveerd’ is, overigens niet door mij. Want ik vind dit nog net iets teveel geld.
Deze 1521 is er één van de Crazy-88. @SirSqualeWhale heeft daar eerder al eens een artikel over geschreven. Erg tof horloge! Schitterend met die originele accrylic bezel.
(Site van SirSqualeWhale, iets naar beneden scrollen, tot April 2025.)
Tsja, hij is niet erg monogaam hè
Oeh die is wel heel gaaf en bijzonder! Ziet er nog heel goed uit voor eentje uit 88. Toch zou ik voor dat geld wel iets anders halen
Deze is heel erg leuk voor een verzamelaar