Een 1521 zou ook wel kunnen denk ik, want die draagt als een 40mm doordat de kroon op 4 weggestopt is.
Ziet er heerlijk uit! Geniet ervan. Waar is dit?
hallo Squale kenners,
Ik meen hier laatst een GMT model gezien te hebben met een zwarte bezel en grijze tekst. Ik kan op de website alleen een sub 39 met een soort vintage look vinden (zie afbeelding) (die ik niet zo mooi vind)
Daarom maar even via de experts: Bestaat er nog een ander GMT model?
(Edit) Laat maar, gevonden de juiste benaming is blijkbaar de Squale 1545 30 Atmos GMT.
Nu eens zien of die nog ergens te vinden is.
Wellicht hebben de heren van Q-Watches een exemplaar en anders worden ze ook verkocht op gnomonwatches.com.
Laatst stond er ook 1 in het blauw te koop.
Thanks! Komt helemaal goed! Is gewoon in (west-) NL. Woon zo’n 10 minuutjes van het strand. Dus dan is het nog wel te doen om er even koffie en/of een biertje te gaan drinken.
Beter nog. Ik ga veel langer mee!
Zat trouwens even op de Gnomon site te kijken en deze kleur kende ik nog niet!
Vind 'm op de een of andere manier wel wat hebben. Heeft ongelofelijke Mediterranean vibe. Doet 'te denk ik ook goed op een witte tropic!
Ook de two-tone accenten doen het 'm voor mij! Maar goed, ik heb al een two-tone incoming en die is eigenlijk ook een (beetje een) Y1545.
Dank je Gup dat je aan mij denkt. Ik ben altijd wel in voor kekke kleurtjes.
@TagEd heeft weer iets tofs ontdekt. Ik ga er eens naar kijken
Ik heb zelf twee 1545-jes:
Bestaat toch al enige tijd. Volgens mij samen met die bijzondere blauwe uitgekomen, destijds… dacht ik…
Yeeheees eindelijk
En gezien het thema van de dag
Ik moest het doen met behulp van mijn 3-jarige dus die liep al weg voordat ie op de knop had gedrukt
Nog best goed gelukt dan!
Gefeliciteerd! Mooie blauwe
Een leuk 2tal
Je moet, tijdens die hitte, veel drinken, hoorde ik op de radio. Dus dat doen we dan maar!
Nou eh, graag gedaan!
Ja, kan best hoor. 't is ook allemaal bijna niet bij te houden, al die releases!
Maar wel echt een geinig kleurtje, vind ik dan.
Gratuliere!!
Da’s een mooie!!
Congratulazioni!!
Oei!
Maareh, zet je jezelf op de wachtlijst en heeft dat überhaubt (nog) zin, denk je?
Blijft wel een cool ding!
Ik heb me aangemeld; afwachten of ze er nog nieuwe van uitbrengen of dat dit het wel was.