Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

21 likes

Jongens en meisjes in de kroeg, al die versies, varianten, limited editions, het zal allemaal wel. Dit is gewoon de mooiste Squale. Classic is te bling, blasted is doffe ellende, deze zit er lekker tussen👍. Beetje brushed, beetje polished, opgelegde indices. Niet te basic/tool en niet te bling.

24 likes

Helemaal mee eens, Louis. Behalve dat je alleen de verkeerde kleur te pakken hebt (vind ik, @junior vindt dit ook😜).

20 likes

Jullie snappen er echt geen reet van😂

4 likes

Ik ben dat eigenlijk wel een beetje met je eens.
Die komt er bij mij waarschijnlijk ook nog wel een keer :ok_hand:t2:

3 likes

Hier ligt ie veilig in z’n doosje.
Draag die dure dingen niet tijdens werk.

21 likes

:rofl::laughing::joy:

Vindt dit ook de meest toffe 1521 nu alleen nog zonder datum en ik ben om :roll_eyes:

17 likes

Jullie hebben wel een beetje! Gelijk…
Maar wil ik een datum op een Echte duiker?
Nee!
Zowieso mag Squale bij de 1521 wel wat vaker met een no date komen en bij de Matic ook!
Ik dacht vandaag nog, stel je voor dat de Ocarat van mij een no date zou zijn :smiling_face_with_three_hearts::100::heavy_check_mark::point_right:

2 likes

Zullen we dan maar massaal Squale gaan mailen dat we meer no date,s willen?
Foto voor de sfeer zegt Remco dan

21 likes

Inderdaad zonder datum en met haai op de wijzerplaat. Dan is ie af voor mij.

1 like

Ik heb al 'n

:blush::wink:

Moet eerlijk zeggen dat ik, ook bij deze, best wel vaak even op m’n horloge kijk om de datum te checken. :sweat_smile: Ik vind een datum dan ook wel wat toevoegen. Maar aan de andere kant; dit staat wel strak en mooi symmetrisch. :person_shrugging:

13 likes

Best leuk setje zo :ok_hand:

25 likes

Blauw, polished, summit band … summer vibes! :beers:

Lekker man, van harte, Maar ûh, alweer een? Pfff, ik hou het niet meer bij … :joy: heb je dan ook weer wat weg gedaan of komt dat nog? Ik doe altijd wat weg als er weer wat nieuws komt. :sunglasses:

:drum:

Vond, ûh … voltooid verleden tijd hè! Geen blauwe Squale meer voor mij enne een zwarte COSC, nâh dan liever de MM met een beetje kleur op de wangen. Sorry @louis.

038608c072426db3f5b7c404b584a455-ezgif.com-optimize

Zeker! Helemaal als 't zo’n toffe foto is.
Gaaf die lume … :star_struck: alleen die kroon hè?! Die zit gewoon verkeerd joh. Weird. :joy:

PS Hier draait de 1521 MM alweer rondjes met de Doxa om de pols. Het is allemaal nog steeds de schuld van @Royce. Dus.

Niet op klikken ...

:heart_eyes:

11 likes

17 likes

Zeker!:+1::+1::+1:
Wel jemmer van de datums………:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

3 likes

:laughing::wink:

1 like

Dat doen we toch met bandjes? :roll_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Hoho ‘Von Buren Pro Rubber Strap’ hè :crazy_face: :joy:

Beide 1545’s (de blauwe en Tropic GMT) :wink: kan jouw uitslag ook langzaam wegtrekken

Dat dacht ik! Deze gaat mee over 2 weekjes :ok_hand: ik vind het wel een lekker kleurtje hoor! Is volgens mij weer net iets anders als de COSC (en blasted).

Maar jij bent sowieso een beetje raar :crazy_face: en veel te streng voor jezelf! :nerd_face:

Thanks mannen :pray: vind hem leuk! :+1:

Ik snap jou wel hoor! Maar voor dit weer vind ik de polished (op rubber) leuk en niet te bling.

Wadan? Dat ze er op zitten of hadden ze nog allemaal gelijk of oplopend moeten staan ofzo :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik ben wel team datum hoor :v:

5 likes

Omdat een tientje te weinig was … :joy:

Oh wacht, de Von Büren Pro zat natuurlijk bij je COSC. Ik heb 'm ook bij de MM maar nog niet gebruikt, want voor een 1521 een tikje te dik vind ik. Dus gaat ongedragen de verkoop in, althans tegelijk met het horloge. :wink:

giphy

Klopt.
Maar ik bevind me (hier) wel in goed gezelschap hoor! :beers: :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

#MeToo:sunglasses:

18 likes