Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

17 likes

Zeker!:+1::+1::+1:
Wel jemmer van de datums………:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

3 likes

:laughing::wink:

1 like

Dat doen we toch met bandjes? :roll_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Hoho ‘Von Buren Pro Rubber Strap’ hè :crazy_face: :joy:

Beide 1545’s (de blauwe en Tropic GMT) :wink: kan jouw uitslag ook langzaam wegtrekken

Dat dacht ik! Deze gaat mee over 2 weekjes :ok_hand: ik vind het wel een lekker kleurtje hoor! Is volgens mij weer net iets anders als de COSC (en blasted).

Maar jij bent sowieso een beetje raar :crazy_face: en veel te streng voor jezelf! :nerd_face:

Thanks mannen :pray: vind hem leuk! :+1:

Ik snap jou wel hoor! Maar voor dit weer vind ik de polished (op rubber) leuk en niet te bling.

Wadan? Dat ze er op zitten of hadden ze nog allemaal gelijk of oplopend moeten staan ofzo :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik ben wel team datum hoor :v:

5 likes

Omdat een tientje te weinig was … :joy:

Oh wacht, de Von Büren Pro zat natuurlijk bij je COSC. Ik heb 'm ook bij de MM maar nog niet gebruikt, want voor een 1521 een tikje te dik vind ik. Dus gaat ongedragen de verkoop in, althans tegelijk met het horloge. :wink:

giphy

Klopt.
Maar ik bevind me (hier) wel in goed gezelschap hoor! :beers: :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

#MeToo:sunglasses:

18 likes

Huh waar? :joy:

Nee gewoon bij deze. Deze komt wel het beste uit qua gaatjes (net als een summit) van de Squale rubbers :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Zeker, was 30 februari toch

Hier ben ik wel kamp van Gaal, ik vind die witte lume echt heerlijk, de opdruk en wijzerset leuk maar die bezel man :see_no_evil:

Edit; Heej de jouwe heeft wel een gepolijste chapterring/rehaut of niet? Volgens mij de COSC niet, morgen eens kijken.

Ben bang van niet, denk dat ik het ook maar bij deze zwarte houd :joy: misschien donker blauw? Of héél licht juist :thinking:

5 likes

:heart_eyes:

4 likes

Goeiemorgen!

Jaja team datum moet aan de slag vandaag

22 likes

Wait, what?!
Gaat ie al?

2 likes

Denk dat ie meer bedoelt dat ie hem nooit gaat dragen dus áls het horloge weg gaat dan gaat deze band ongedragen mee :wink: maar hé @junior is zo onvoorspelbaar als het weer dus wie weet :crazy_face:

Lekker hoor :point_down:

17 likes

Ik vraag me werkelijk af wanneer dat in de geschiedenis heeft plaatsgevonden. :joy:

Wait, wut?? De MM de deur uit?

2 likes

19 likes

Jahaaa daar had je wel bij willen zijn hè, daar heb je een heel speciaal datumvenster voor nodig

2 likes

Team datum present!

18 likes

FTFY

8 likes

:joy:

2 likes

Beter?

16 likes

Verrek, die dag herinner ik me nog als de dag van gisteren, toen kreeg ik net een nieuw oor aangenaaid. :joy:

4 likes