Grappig! Dan zitten we in hetzelfde team. Was je ook bij de laatste training?
Lekker kleurtje hoor! Ideaal voor de vakantie! Qua bandjes vind ik het een moeilijke… Ik blijf steeds steken op zwart… Oranje wordt het te veel kermis. En andere kleuren passen niet echt aldus mijn mening
Denk dat ie meer bedoelt dat ie hem nooit gaat dragen dus áls het horloge weg gaat dan gaat deze band ongedragen mee maar hé @junior is zo onvoorspelbaar als het weer dus wie weet
Haha… Nee hoor. Een normaal datumvenster voldoet. Bij mij schiet die standaard op 30 februari. Nooit die glazige blik gesnapt van mensen als ze die dag mij de datum vragen.
Afgelopen februari dus nog. Daarna op 31 februari had ik spierpijn.
Het is een 1521PVD-coated “T”-dial met nog net iets meer NOS-onderdelen dan mijn andere 1521 gewone stalen variant. Bijv. te zien aan de case-back die een andere gravure heeft dan je ziet bij de nieuwe productiemodellen van de 1521.
Ik heb hem gekocht van de eerste eigenaar. Een Fransman die de originele factuur er ook nog bij had zitten. Het horloge is in juni 2010 gekocht. Ook grappig om de list prijs van toen te zien… hou je vast, 387 euro. Doe er dan nog maar 2.