Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

FTFY

Grappig! Dan zitten we in hetzelfde team. Was je ook bij de laatste training?

Lekker kleurtje hoor! Ideaal voor de vakantie! Qua bandjes vind ik het een moeilijke… Ik blijf steeds steken op zwart… Oranje wordt het te veel kermis. En andere kleuren passen niet echt aldus mijn mening

Benieuwd of jij nog met mooie alternatieven komt.

13 likes

Huh waar? :joy:

Nee gewoon bij deze. Deze komt wel het beste uit qua gaatjes (net als een summit) van de Squale rubbers :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Zeker, was 30 februari toch

Hier ben ik wel kamp van Gaal, ik vind die witte lume echt heerlijk, de opdruk en wijzerset leuk maar die bezel man :see_no_evil:

Edit; Heej de jouwe heeft wel een gepolijste chapterring/rehaut of niet? Volgens mij de COSC niet, morgen eens kijken.

Ben bang van niet, denk dat ik het ook maar bij deze zwarte houd :joy: misschien donker blauw? Of héél licht juist :thinking:

5 likes

:heart_eyes:

4 likes

Moet je toch echt een keer in het echt zien… Die bezel maakt het horloge af! Niet goed op een foto te krijgen.

Klopt!

Hoeft niet. Heeft die inderdaad niet.

Ff kwijt wat er toen was maar ik zeg: klopt!

2 likes

Goeiemorgen!

Jaja team datum moet aan de slag vandaag

22 likes

Wait, what?!
Gaat ie al?

2 likes

Denk dat ie meer bedoelt dat ie hem nooit gaat dragen dus áls het horloge weg gaat dan gaat deze band ongedragen mee :wink: maar hé @junior is zo onvoorspelbaar als het weer dus wie weet :crazy_face:

Lekker hoor :point_down:

17 likes

Ik vraag me werkelijk af wanneer dat in de geschiedenis heeft plaatsgevonden. :joy:

Wait, wut?? De MM de deur uit?

2 likes

19 likes

Jahaaa daar had je wel bij willen zijn hè, daar heb je een heel speciaal datumvenster voor nodig

2 likes

Team datum present!

18 likes

FTFY

8 likes

Haha… Nee hoor. Een normaal datumvenster voldoet. Bij mij schiet die standaard op 30 februari. Nooit die glazige blik gesnapt van mensen als ze die dag mij de datum vragen.

Afgelopen februari dus nog. Daarna op 31 februari had ik spierpijn.

3 likes

:joy:

2 likes

Beter?

16 likes

Verrek, die dag herinner ik me nog als de dag van gisteren, toen kreeg ik net een nieuw oor aangenaaid. :joy:

4 likes

Woohoo!:partying_face::champagne:

Neef van de oer-Squale 1545. :shark: En bijna 40 jaar oud. :blush:

20 likes

Bonjour! :fr: Ik heb iets nieuws om te laten zien! :grin:

Tadaaa… :confetti_ball:

Het is een 1521 PVD-coated “T”-dial met nog net iets meer NOS-onderdelen dan mijn andere 1521 gewone stalen variant. Bijv. te zien aan de case-back die een andere gravure heeft dan je ziet bij de nieuwe productiemodellen van de 1521.

Ik heb hem gekocht van de eerste eigenaar. Een Fransman die de originele factuur er ook nog bij had zitten. Het horloge is in juni 2010 gekocht. Ook grappig om de list prijs van toen te zien… hou je vast, 387 euro. :cowboy_hat_face: Doe er dan nog maar 2. :laughing:

27 likes

Ziet er heel tof uit, Edwin! Echt een mooie aanwinst. :ok_hand: Perfect voor de zomer. :sunglasses:

4 likes

Wow! @TagEd wat verschrikkelijk gaaf!!
Gefeliciteerd met deze knaller!!! :partying_face::partying_face::partying_face:

4 likes