Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Dit dus …
:arrow_down:

Beide klopt! :wink:
De band ga ik nooit dragen op een 1521 en dat geldt ook voor de microfiber band, die bij de MM geleverd is. Op staal is 'ie gewoon het mooist, dus dat blijft zo. Tenminste zo lang als ik hem heb. Het weer kan immers zo omslaan in huize Junior, zoals @VriesKou al aangeeft. Je hebt je forumnaam trouwens wel mee met deze hitte of ûh, voel je er niks van? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die is wel lekker en ziet er voor de leeftijd top uit! :star_struck:
Fraaie aanwinst, veel draagplezier.

Haha, probeer je @VriesKou bij te houden in nieuwe aanwinsten? :joy:

Dat zijn de betere verhalen en ook deze ziet er strak uit! Wow, mooie aanwinst met een goed verhaal. Geniet ervan, en ook jij veel draagplezier.

Oké en ik dan? Tja, nog steeds Doxa!

Zojuist de rubberen banden gemonteerd naar aanleiding van het feit dat @Harmjan mij heeft geholpen aan een nieuwe Doxa sluiting enne … de 300T begint nu wel een beetje mijn Squale killer te worden hoor! Ik geloof niet dat ik de MM voorlopig nog ga dragen. Zonde. Maar ja, deze pakt me meer. Kan er niks aan veranderen en dat wil ik ook niet.

Linkje naar Doxa topic, voor een impressie ... 😎
4 likes

387 euro?

Was dat echt de listprijs of heeft de Fransman korting gekregen en staat de aankoop prijs op de bon?

Bij mijn weten zaten de Squale 1521’s destijds al tegen de 600 euro aan.

Maar mooie vangst iig! :+1::partying_face:

2 likes

Dankje! Tsja bijhouden… ik ben wat dat betreft geen duursporter. Dus misschien is het nu even gedaan met de NA’s. :laughing:

Thanks! Het lijkt toch echt de list prijs te zijn. Ik zie geen “sconto” op de factuur. Wel netjes 20% btw.
Ik stond er ook wel van te kijken. :face_with_monocle:

5 likes

:joy:

Doxa staat op je netvlies toch? Ik zeg doen! :wink:

17 likes

De zwarte geheime Squale kan ook goed op staal!

16 likes

Heeft Erik (@Tech-neut) eigenlijk al toegeslagen met een blauwe of zwarte Secret of ben ik de enige die gezwicht is voor iets nieuws, aan jouw koffietafel. :sunglasses:

4 likes

Hartelijk dank, heren! Ben er ook erg blij mee! :blush:

18 likes

Ik heb ‘t nog niet voorbij zien komen. Misschien in de war door de hoeveelheid andere opties…? :grin:

3 likes

lol

3 likes

Die zwarte Doxa van @junior ook :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Dat is waar ook! Doxa staat nog op m’n sjortlist. :orange_circle: :raised_hands: Als er iemand een oranje heeft? :face_holding_back_tears: Beam me up! :crazy_face:

3 likes

Houdt iedereen het hoofd cool tijdens deze extreme omstandigheden?

17 likes

Je moet met dit weer goed drinken. :sunflower:

18 likes

Haha ook net staan doen.

Ben weer vreemdgegaan heren, excuses.
Ik blijf roepen dat de volgende aankoop een 1521 of er Matic is maar toen kwam deze op mn pad:

16 likes

Heb ik personeel voor……

6 likes

Lekker warm in de file

11 likes

… laat ook maar! Ik ga er niks van zeggen. :joy:
Had ze wel in 't oranje verwacht eerlijk gezegd.

Airco aan, muziekje erbij … Squale om de pols!
Het grote genieten op dit soort dagen. :sunglasses:

6 likes

Top idee! Ik moet nog nieuwe bestellen😂

5 likes

Heel gaaf Ed! Toffe aanwinst! :ok_hand:t2:

Of oranje sokken natuurlijk!

2 likes