Tsja… Tis geen Matic hè
Heel tof horloge ook! Ik heb er nu ook al een paar keer naar zitten kijken.
Het één sluit het ander niet uit he. Een 1521 kan altijd.
Ja sorry mannen dat ik op dat gebied nog niets heb laten horen .
Maar ik heb tot afgelopen zaterdagavond een wel niet stemmetje gehad wb de Secret.
Tevens zijn er allerlei opties wb de indeling van de collectie en ik ben er wel uit., bijna…
De Secret gaat m niet worden om verschillende redenen… , Ik ben nu toch bij Onda aan het kijken en heb opties op een Pink en Blue.
Verder wb de collectie, de goedkope horloges gaan eruit. Verder wil ik verminderen naar 6 horloges ongeveer en ik ben er nog niet uit if het Squale only wordt of met 2 High End in de collectie. Het maakt het ook niet makkelijker op dat 1 van mn Grails nu erg scherp geprijsd is ergens . De 2 Grails zijn een Tag Heuer Carrera en een Longines. En recent heb ik ook King Seiko ontdekt maar daar moet ik eens over nadenken.
Paar fotootjes voor de sfeer. En ik hoor graag wat jullie van de Onda,s vinden.
Grtzz Erik
Zo te lezen sta je echt een op kruispunt! Maar laat je collectie nog eens zien, wat je nu hebt? Dan kunnen we misschien helpen met ouderwets wegstrepen.
Die Onda vind ik ook erg gaaf! Roze is tof. En even denken, was er van de blauwe nou ook nog een andere variant? Ik dacht een wat lichtere. Deze lijkt wat meer richting paars te gaan.
Hoe gaaf ik Squale ook vind, (en je kan er niet genoeg van hebben, letterlijk ) ik zou denk ik niet snel naar een Squale-only collectie gaan, als je toch ook nog interesse hebt in andere horloges. Je idee van ‘2 High End’ in de collectie vind ik dan ook niet verkeerd.
Ik sta inderdaad op een kruispunt en probeer niet alleen naar duikers te kijken. Tevens probeer ik bij Squale ook variatie in de collectie te hebben wb kleur en wijzerplaat en me beperken tot de 1521 en Matic. Maar max 6 horloges, met mn 2 Grails dan blijft er nog plaats voor 4 Squale.
Pffff rothobby
Een lekker 4tal , ken je ook nog eens kiezen
Ja, wat mij betreft, een van de mooiste Squales. Ik heb de Azzurro gehad (ik denk dat @Petteflet die bedoeld). Die vind ik dan persoonlijk weer de lekkerste.
En een
vind ik ook sowieso een heel goed idee!
Gelukkig zijn er geen regels, als het gaat om hoe een collectie eruit moet zien. Dus als jij blij wordt van een aantal Squales en daarnaast nog (bijvoorbeeld) tweetal andere merken, moet je dat natuurlijk gewoon lekker doen!
Ja die Tag Heuer is erg geslaagd en maar weinig van gemaakt, klein nadeel , maar niet voor mij, is misschien de 42mm . Ik merk ook dat ik vooral naar limited editions kijk en wat kleurrijke sprekende wijzerplaat horloges.
Die lichte Onda is de Azzurro maar ik heb de Ocarat al dus dat is een beetje overlap in de collectie
De Azzurro zoals op de foto is ook slecht aan te komen.
De Pink zou ik ik de polished bracelet kunnen proberen, die heb ik nl nog liggen
Een Carrera chrono staat bij mij (ook) bovenaan de verlanglijst. Ben er nog niet helemaal uit welke en de spaarpot is ook angstaanjagend leeg, op dit moment.
Ik heb een tijdje geleden de blauwe versie van de Carrera, die jij post, gepast en ik kon 'm qua maat net hebben, met mijn 17,5cm pols. De groene, hierboven, vind ik ook wel 'n mooie kleur, zo. Maar persoonlijk heb ik nog net iets liever een 39mm glassbox. Maar die zijn weer effe duurder.
Een Azzurro zie je heel af en toe wel 'ns langskomen, als in te koop. Je moet een beetje geluk hebben. Zij er, volgens mij ook maar 80 ofzo, van gemaakt ook, door Squale. De roze vind ik zelf ook wel geinig hoor! Zou het heel goed doen, aan een witte tropic, in een of ander zonnig oord, deze zomer!
Maar ben ook wel even benieuwd hoe de collectie er nu uitziet. Dan kunnen we nog wat beter meedenken.
Die Ocarat is ook heel gaaf. Maar heb je een collage van je huidige collectie?
Edit: Zie nu dat @TagEd ook al benieuwd is.
Foto met de huidige collectie volgt…
Ik heb ook naar de glassbox gekeken nav jou verhaal maar ik ga voor de Motorsport inspired 42mm. Kan m ook wel prima hebben op 19.5 cm
De Azzurro is zoals gezegd beetje overlap en ik vind de roze erg gaaf er eruit springen., kan ook prima op distressed Grey padded, en uiteraard op Wit Tropic
Nadeel van squale is de matige power reserve.
Misschien moet ik een watchwinder voor 3 aanschaffen… Dat op tijd zetten elke keer vind ik ook niet alles. Grab n Go is wel fijn
Boven staat er ergens eentje met zilverkleurige insert, mijnes heeft een zwarte:
En ik snap @Tech-neut wel met de overlap met z’n meer dan fraaie Ocarat. Deze heeft ie in ieder geval live gezien, en er naast kunnen leggen zo’n beetje.
Ik zou de Ocarat weg doen #dibs
Misschien is die paarse Carrera leuker en dan de groene King Seiko! Maar dat zou mijn keus zijn, vind de Longines maar saai tegenover wat je hebt en wilt…
Hee, die komt me bekend voor😇
Vandaag de master, draagt heerlijk met dit warme weer! Even tikje verstellen in de sluiting, en door…
Ja die Azzurro kom je maar weinig tegen
Als, dan is het met de glimmende bezel
De Longines heb ik gepast en is er mooi en gedistingeerd, titanium, gmt, mooie wijzers en plaat met opgelegde cijfers en datum in kleur, mooie maat ook. Als ik die zou kopen zouden waarschijnlijk de Oris titanium weg gaan en de Marina militaire.
Welke Tag Heuer bedoel je?
Hahaha