Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

:+1:

Oh, mijn ervaring is juist dat je die met donkere bezel vaker ziet. Nou ja, misschien komt dat doordat er hier op HF minimaal 2 zitten, die wel 'ns langskomen. Vind 'm zelf met lichte bezel mooier, zoals bij mijn ex. :blush:

En ja, met jouw pols moet je idd die 42mm makkelijk kunnen hebben.

De paarse glassbox, zoals hierboven is ook wel erg yummie! :star_struck:

17 likes

Na lange tijd weer eens om… blijft een pareltje

18 likes

De Matic doet het ook erg goed in Oostenrijk :austria:

20 likes

Zo is het. :sunglasses:
Ik had al snel besloten dat ik deze niet wil hebben, wel een tof ding!

:joy:

Speciaal voor @TagEd in de herhaling …
:arrow_down:

Enige die hier niet op de foto staat is de 1521 Marina Militare volgens mij.
Of ontbreekt er nog meer @Tech-neut?

15 likes

Van 30 graden en zon een uur geleden… naar keiharde regen

19 likes

… je mag van mij wel een beetje deze kant op sturen! #verfrissend

ezgif.com-crop

6 likes

Ja, ben je er klaar voor? :joy: Let’s go!! :cloud_with_lightning_and_rain: :cloud_with_lightning_and_rain: :cloud_with_lightning_and_rain: :cloud_with_lightning_and_rain:

No worries :sunglasses: Je Squalie kan er tegen. 50Atmos. :ok_hand:

8 likes

Ah, kijk! Daar hebben we wat aan! Ja, joh, ik kan dat toch allemaal niet bijhouden, wie wat precies heeft?! Gelukkig hebben we jou nog! :upside_down_face:

Maar, ik zeg de (is dat een) Fromanteel en Alfex(?) eruit; en die Edox (draag je die vaak?) en dan een Carrera erin! :beers: Maar, als ik zo een beetje jouw berichten lees, gaat er nog wel wat meer uit, toch?
Ik heb ooit, lang geleden, trouwens nog wel 'ns een Diesel horloge gehad, dat wel wat leek op die Fossil. :slightly_smiling_face:

Nou, @Sebastiaan, op de camping is dat niet zo fijn, natuurlijk. :slightly_frowning_face: Maar we zitten hier ook wel te smachten naar een beetje

:hot_face: :pray: :cloud_with_rain:

:joy:

@Sebastiaan , waar zit je nu? Sterkte! :muscle:

5 likes

Ik zit ongeveer onder de “N” van Nederland en sta al buiten te wachten! :joy:

De Doxa 300T kan er ook tegen. :sunglasses:

3 likes

Hoe kan ik nou op een beetje creatieve en ook een beetje plagende manier de 120Atmos van de Doxa Sub 300T hierin fietsen… :thinking: :innocent: :wink:

4 likes

Hmm, dat kan een tandje overtuigender dus… :wink:

2 likes

giphy

4 likes

2 likes

De 200 meter van de meeste Seiko duikers klinkt ineens wel als weinig naast dit diepgaande geweld.

3 likes

Ja mannen…,

De Fossil blijft, het was nl nog het enige horloge wat ik had na de woninginbraak., de rest was weg :disappointed:. Verder is wel een leuk apart horloge en weinig waarde voor een ander.

Alleen de Marina militaire is uit het doosje , maar ik heb nog wat horloges die niet in het doosje zitten, ben er ook nog 1 kwijt :grimacing:, en recent een andere weer gevonden :smile:
T moet niet gekker worden…

Maar inderdaad de hele linkse hoek van het doosje kan in de verkoop inclusief de Edox die ik erg mooi vind en de prx :smiling_face_with_tear:
Plus enkele waar ik nog een foto van ga plaatsen
De Haurex mag wel blijven, weer zo.n gevalletje van wel leuk en weinig waarde…

Oo, de Pink Onda is betaald en komt eraan,
Nu nog een antraciet Wolbrook Tropic bestellen.

Pff ik moet me er echt toe zetten om de betreffende horloges op de foto te zetten en op marktplaats…
Zal er nog een beetje markt zijn voor dat spul?
Ik heb geen idee :face_with_monocle:

Nog een paar fotootjes voor de sfeer,:smile:

Deze recent weer gevonden

Deze ook

Deze helaas nog wel zoek

Antraciet Wolbrook is denk ik mooi icm de Onda Pink

9 likes

:tada:

4 likes

Haha, het gras groeit bij jou ook niet snel hè? :joy:
Van harte alvast!

Op een paar na zal 't je niet heel veel opleveren (zitten een paar forse afschrijvers tussen), maar alles bij elkaar opgeteld kun je er toch een leuke boterham van smeren denk ik. Gewoon doen man! Is een uurtje werk, wat foto’s en tekst en de prijzen haal je ook bij Google vandaan.

Leuk klusje! Het gaat zometeen toch regenen. Wat moet je anders … :sunglasses:

5 likes

Thanks mannen, ja ik vind the Pink wel wat hebben, zo een soort kleur heb ik nog niet en je ziet m niet zo vaak, hoeveel zullen er gemaakt zijn?

2 likes

Vanavond ben ik weg , zal wel morgen worden .
De Edox en fromanteel had ik wel gunstig gekocht maar dan nog,

2 likes

Vanmiddag hier aan de kust gewoon 15 graden kouder dan gisteren.

17 likes