Oh, mijn ervaring is juist dat je die met donkere bezel vaker ziet. Nou ja, misschien komt dat doordat er hier op HF minimaal 2 zitten, die wel 'ns langskomen. Vind 'm zelf met lichte bezel mooier, zoals bij mijn ex.
Ah, kijk! Daar hebben we wat aan! Ja, joh, ik kan dat toch allemaal niet bijhouden, wie wat precies heeft?! Gelukkig hebben we jou nog!
Maar, ik zeg de (is dat een) Fromanteel en Alfex(?) eruit; en die Edox (draag je die vaak?) en dan een Carrera erin! Maar, als ik zo een beetje jouw berichten lees, gaat er nog wel wat meer uit, toch?
Ik heb ooit, lang geleden, trouwens nog wel 'ns een Diesel horloge gehad, dat wel wat leek op die Fossil.
Nou, @Sebastiaan, op de camping is dat niet zo fijn, natuurlijk. Maar we zitten hier ook wel te smachten naar een beetje
De Fossil blijft, het was nl nog het enige horloge wat ik had na de woninginbraak., de rest was weg . Verder is wel een leuk apart horloge en weinig waarde voor een ander.
Alleen de Marina militaire is uit het doosje , maar ik heb nog wat horloges die niet in het doosje zitten, ben er ook nog 1 kwijt , en recent een andere weer gevonden
T moet niet gekker worden…
Maar inderdaad de hele linkse hoek van het doosje kan in de verkoop inclusief de Edox die ik erg mooi vind en de prx
Plus enkele waar ik nog een foto van ga plaatsen
De Haurex mag wel blijven, weer zo.n gevalletje van wel leuk en weinig waarde…
Oo, de Pink Onda is betaald en komt eraan,
Nu nog een antraciet Wolbrook Tropic bestellen.
Pff ik moet me er echt toe zetten om de betreffende horloges op de foto te zetten en op marktplaats…
Zal er nog een beetje markt zijn voor dat spul?
Ik heb geen idee
Haha, het gras groeit bij jou ook niet snel hè?
Van harte alvast!
Op een paar na zal 't je niet heel veel opleveren (zitten een paar forse afschrijvers tussen), maar alles bij elkaar opgeteld kun je er toch een leuke boterham van smeren denk ik. Gewoon doen man! Is een uurtje werk, wat foto’s en tekst en de prijzen haal je ook bij Google vandaan.
Leuk klusje! Het gaat zometeen toch regenen. Wat moet je anders …